سرلشکر صفوی در جمع خبرنگاران:

ایران در برخورد با تروریسم جدی است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: توان دفاعی ایران برای تأمین امنیت منطقه و مبارزه با تروریسمِ دست‌ساخته سرویس‌های اطلاعاتی دشمن به‌کار گرفته شده است.
کد خبر: ۵۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ - 15October 2015

ایران در برخورد با تروریسم جدی است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، در حاشیه دومین کنگره سرداران و 4500 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه، با اشاره به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: هماکنون نیروی هوافضای سپاه قدرتمندترین نیروی عملکننده غرب آسیا بوده و برد موشکی آن به 2 هزار کیلومتر میرسد؛ که اساس این قدرت در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه نیز تامینکننده امنیت انرژی در خلیج فارس است؛ که روزانه 17 میلیون بشکه نفت از آن عبور میکند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: توان دفاعی ایران برای تامین امنیت منطقه و مبارزه با تروریسم دستساخته سرویسهای اطلاعاتی دشمن بهکار گرفته شده است؛ در حالی که کشورهای خلیج فارس تاکنون یک تیر نیز به سمت دشمن شلیک نکردهاند.

سرلشکر صفوی تاکید کرد: ایران در برخورد با تروریسم جدی بوده و با همکاری عراق و سوریه پیشقدم در عرصه مبارزه با تروریسم است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا درباره عملیات ارتش و گروههای مردمی عراق برای آزادسازی استان صلاحالدین تصریح کرد: امیدواریم همه مناطق اشغالی عراق توسط ارتش و گروههای مردمی این کشور آزاد شود.

وی خاطرنشان کرد: آزادسازی موصل کار مشکلی است؛ که همه مردم عراق باید کمک کنند و در حال حاضر زمان قطعی آزادی استان صلاح الدین نیز مشخص نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار