سرلشکر صفوی در کنگره شهدای تدارکات سپاه:

شهدای ما بنیان‌گذار «جنگ انقلابی» بودند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهیدان ما «جنگ انقلابی» را بنیان گذاشتند؛ این جنگ انقلابی هم‌اکنون در صحنه غرب آسیا دارد پیروزی‌آفرینی می‌کند.
کد خبر: ۵۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ - 15October 2015

شهدای ما بنیان‌گذار «جنگ انقلابی» بودند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، صبح امروز در دومین کنگره سرداران و 4500 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه، با اشاره به نقش تدارکات در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در عملیات آزادسازی فاو 70 هزار نیرو از اروند عبور کردند و مسئولین تدارکات مجبور بودند برای این خط شکنان آذوقه، مهمات و لباس تهیه کنند.

وی افزود: ساخت پل بعثت ازجمله کارهای پشتیبانی سپاه بود؛ که در تاریخ جنگهای غرب آسیا کاری بینظیر به شمار میرفت.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به انهدام 43 فروند هواپیمای جنگنده دشمن در عملیات فاو تصریح کرد: در این عملیات 17 هزار مصدوم شیمیایی را به مراکز استانها منتقل کردیم؛ که این امکانپذیر نبود، مگر با یک فکر و مدیریت جهادی.

سرلشکر صفوی اظهار کرد: شهیدان ما «جنگ انقلابی» را بنیان گذاشتند؛ این جنگ انقلابی هماکنون در صحنه غرب آسیا دارد پیروزیآفرینی میکند.

وی ادامه داد: امروز این مکتب جنگ انقلابی است که مردم سوریه، عراق، یمن، حزبالله، حماس و جهاد اسلامی فلسطین را به پیروزی میرساند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: همانگونه که کربلای امام حسین(ع) مکتبی برای مسلمانان و شیعیان شد، کربلای ایران هم به یک مکتب برای ملتهایی تبدیل شد؛ که میخواهند به پیروزی و عزت برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها