سردار حاجی‌زاده:

نسل جدید موشکهای پیشرفته در راه است/ فوران آتشفشان موشکی ایران

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه پایگاه‌های موشکی از اعماق زمین مانند آتشفشان فوران می‌کند، گفت: از سال آینده نسل جدید و پیشرفته موشک‌های دوربرد سوخت مایع و جامد جایگزین تولیدات فعلی خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ - 14October 2015

نسل جدید موشکهای پیشرفته در راه است/ فوران آتشفشان موشکی ایران

به گزارش دفاع پرس به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجیزاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برای نخستین بار فقط به رسانه ملی اجازه تصویربرداری از یکی از پایگاههای موشکی در دل کوه را داد، اظهار داشت: موشکها در بردهای مختلف در همه پایگاهها بر روی پرتابگر (لانچر) سوار، آماده پرتاب و دستها بر روی ماشه است و فقط منتظر دستور فرمانده معظم کل قوا هستیم.


تصویر یکی از پایگاههای موشکی سپاه در اعماق زمین
 

وی افزود: در مقابل جدیدترین و پیشرفتهترین نسل ماهوارهها و تجهیزات جاسوسی و تهاجمی دشمنان انقلاب اسلامی، کوچکترین نگرانی نداریم.

سردار حاجیزاده با اشاره به طراحی و ساخت انواع موشکهای دوربرد، میانبرد و کوتاهبرد توسط متخصصان ایران اسلامی در وزارت دفاع و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این نمونهای از انبوه پایگاههای موشکی کشور است، و از سال آینده نسل جدید و پیشرفته موشکهای دوربرد سوخت مایع و جامد جایگزین تولیدات فعلی خواهد شد.

وی گفت: آنها که دلخوش به گزینههای روی میز خود هستند، تنها نگاهی به گزینههای زیر میز سپاهیان اسلام بیاندازند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: توانایی و اقتدار ما، مانند کوه یخی است که بر آب شناور و تنها گوشهای کوچک از آن روی آب عیان است.

سردار حاجی زاده تأکید کرد: به ملت ایران قول میدهم که کوچکترین تهدید و ناامنی از بیرون مرزها متوجه کشور نخواهد بود و مسئولان باید با قدرت تمام مقابل نفوذ دشمنان بایستند و هیچ سستی از خود نشان ندهند.

وی گفت: این عظمت و اقتدار موشکی که گوشهای از آن را امروز جهان به چشم دید شرط لازم برای اقتدار کشور است؛ اما شرط کافی آن وحدت، یکدلی، ایستادگی و استکبارستیزی مردم و مسئولان است که میتواند تضمینکننده ثبات و امنیت کشور باشد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای ناامن از ثبات کامل برخوردار است، افزود: این نتیجه تلاش شبانهروزی همه نیروی مسلح اعم از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی است و ملت ایران مطمئن باشد دشمن هیچ کاری از پیش نمیبرد.

وی تأکید کرد: ایران آغاز کننده هیچ جنگی نیست؛ اما اگر اشتباهی از بیگانه سربزند، پایگاههای موشکی از اعماق زمین مانند آتشفشان فوران میکند و این برای دشمن خانمانسوز است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان از برگزاری رزمایش گسترده در آیندهای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار