سردار محرابی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سردار همدانی شهید امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است/ برخورد با تروریست‌ها و منافع دشمنان در منطقه

یکی از مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که جمهوری اسلامی برنامه‌ای برای تشدید برخورد با تروریست‌ها و منافع دشمنان در منطقه دارد، گفت: امروز این نوع برنامه‌ها در حال اجراست.
کد خبر: ۵۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ - 15October 2015

سردار همدانی شهید امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است/ برخورد با تروریست‌ها و منافع دشمنان در منطقه

سردار غلامرضا محرابی از مسئولین ستاد کل نیروهای مسلح در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس درباره شخصیت سردار شهید حسین همدانی اظهار داشت: حاج حسین همدانی یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود و واقعا حق این ایشان جز شهادت نبود.

وی با بیان اینکه شهید همدانی یک لحظه صحنه جهاد را رها نکرد، گفت: ایشان از اولین داوطلبانی بود که به فریاد کمکخواهی مردم سوریه لبیک گفت و به این کشور رفت.

محرابی با تاکید بر اینکه سردار همدانی شهید امنیت ملی جمهوری اسلامی است، گفت: این امنیتی که ما امروز داریم، حاصل خون دادن افرادی چون حاج حسین همدانی در آن سوی مرزهاست.

این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: سردار همدانی یکی از بزرگترین افتخارات ما و سرمشقی برای موضوع امنیت ملی کشور است.

وی در پاسخ به این سوال که جمهوری اسلامی برنامهای برای تشدید برخورد با تروریستها و منافع دشمنان در منطقه دارد، بیان داشت: امروز این نوع برنامهها در حال اجراست. تمام حضور ما در سوریه و عراق برای مبارزه با تروریسم همین معنی را میدهد.

سردار محرابی تصریح کرد: اینکه ما در خاک سوریه حضور داریم، فعالیتهای مستشاری انجام میدهیم و دولت سوریه را حمایت میکنیم، معنایی جز این ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار