سرلشکر جعفری در همدان:

امنیت ایران و غرب آسیا وابسته به مقاومت در سوریه است/ انتقامی سخت در انتظار آل سعود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سوریه خط مقدم جبهه اسلامی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی در منطقه است و امنیت منطقه غرب آسیا و همچنین نظام جمهوری اسلامی امروز به سوریه و مقاومت در این جبهه وابسته است.
کد خبر: ۵۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ - 12October 2015

امنیت ایران و غرب آسیا وابسته به مقاومت در سوریه است/ انتقامی سخت در انتظار آل سعود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اعزامی به همدان، سرلشکر پاسدار "محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حسین همدانی با بیان اینکه سوریه برای ما چه اهمیتی دارد، اظهار داشت: امروز جوانان ما میدانند سوریه خط مقدم جبهه اسلامی در برابر توطئههای استکبار جهانی در منطقه است و امنیت منطقه غرب آسیا و همچنین نظام جمهوری اسلامی امروز به سوریه و مقاومت در این جبهه وابسته است.

وی ادامه داد: بی مورد نبود که مقام معظم رهبری سوریه را خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی دانستند.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: آمریکا و نظام سلطه منتظر سقوط نظام سوریه است تا نفوذ خود را در منطقه گسترش دهد. شهید همدانی با تمام وجود این را درک کرده بود.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی به آمریکا، اسرائیل غاصب و ایادی آنان از جمله آل سعود اعلام میکنیم تا آخرین قطره خون از انقلاب اسلامی و مردم مظلوم منطقه دفاع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما با همه توان در مقابل فرزند پلید استکبار جهانی یعنی داعش میایستیم و تا ریشهکن کردن آنها از پای نخواهیم نشست.

فرمانده کل سپاه در ادامه تاکید کرد: آل سعود بداند که خشم ملت مسلمان که عزیزانشان جان خود را با سهل انگاری و توطئه آنان از دست دادند، سرانجام دامنشان را خواهد گرفت و انتقامی سخت در انتظار آنان است.

وی خاطرنشان کرد: مردم مومن ایران میدانند تنها راه سعادت، جهاد و مقاومت در راه خداست و جانبازی و تقدیم جان اولین شرط این جهاد و مبارزه است.

سرلشکر جعفری گفت: اگر لطف خدا نبود که به دست سردار همدانی جاری شود، 4 سال پیش سوریه سقوط کرده بود و معلوم نبود تا امروز جبهه مقاومت اسلامی چه وضعیتی داشت.

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از صحبتهای خود تصریح کرد: با تشکیل سپاههای استانی سردار همدانی مسئولیت فرماندهی سپاه محمد رسول الله(ص) را در تهران بزرگ بر عهده گرفت و تلاشهای او در برقراری امنیت تهران به ویژه در فتنه هشت ماهه سال 88 که در تهران شاهد بودیم بسیار تعیین کننده بود.

وی ادامه داد: اگر سردار شهید همدانی و تدبیر ایشان نبود امنیت به شهر تهران در آن روزها باز نمیگشت و غائلهی عاشورای سال 88 نیز توسط شهید همدانی جمع شد.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: تجربیات امنیتی سردار همدانی در سال 88 مورد استفاده قرار گرفت و امروز رمز ماندن این شهید از دوران دفاع مقدس تا این روزگار که در سوریه به شهادت رسید را میدانیم.

سرلشکر جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که به مناسبت شهادت سردار همدانی صادر شد، گفت: ایشان فرمودند صف آرزومندان شهادت در ایران اسلامی بسی بلند و بنیانی مرصوص است. انصافا چنین است زیرا ما در هر جمعی حضور پیدا میکنیم از ما میخواهند به صف مجاهدین در جبهه مقاومت بپیوندند.

وی ادامه داد: حاج حسین همدانی یکی از پرافتخارترین سرداران شهید انقلاب است که خدا او را تا این زمان برای خدمت به انقلاب نگه داشت تا سرانجام در این جبهه پس از انتقال تجربیات و فعالیتهای مستشاری جان خود را تقدیم اسلام و مقاومت اسلامی کند.

فرمانده کل سپاه در ادامه بیان داشت: بعد از فتنه 88 شهید همدانی آرام و قرار نداشت. زمانی که جبهه مقاومت اسلامی در سوریه با توطئه استکبار جهانی ناامن شد و معارضین را مقاومت انقلاب اسلامی در خط مقدم لبنان و سوریه به وجود آوردند شهید همدانی در آنجا حضور یافت و تشکیل سپاه عظیم مردمی را در آن کشور به عهده گرفت.

وی افزود: سردار همدانی پس از دو سال حضور در سوریه به کشور بازگشت ولی وقتی که شنید عملیاتهایی در سوریه انجام میشود با اصرار خود را به آن جبهه رساند تا نقش موثر خود را ایفا کند. ما در روزهای آینده شاهد پیروزهای بزرگی که حاصل خون شهید همدانی و همرزمان اوست، خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها