حجت‌الاسلام علوی عنوان کرد

همکاری وزارت اطلاعات و نیروهای مسلح در برقراری امنیت کشور

وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات در پیوند با نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و بسیج و دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌های سیاسی، بازوی قدرتمند امنیت برای همه اقوام کشور است.
کد خبر: ۵۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ - 11October 2015

همکاری وزارت اطلاعات و نیروهای مسلح در برقراری امنیت کشور

به گزارش دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری وزارت اطلاعات، حجتالاسلام سید محمود علوی روز یکشنبه در همایش تجلی وحدت علمای شیعه و اهل سنت هرمزگان در بندرعباس اظهار داشت: امنیت پایدار در جمهوری اسلامی حاصل رهبری بی بدیل رهبر معظم انقلاب و وحدت و همدلی همه اقوام در این کشور است.

وی افزود: وزارت اطلاعات با همه شهروندان براساس تعامل رفتار میکند و همه ازحقوق شهروندی برخوردارند؛ چرا که مملکت، انقلاب و رهبری متعلق به همه است و همه ملت زیر چتر رهبری هستند.

علوی ادامه داد: وزارت اطلاعات خدمتگزار همه مردم است و ضمن جلوگیری از تفرقه و اختلاف به دنبال وحدت و برادری در جامعه است.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: امروز مستکبران بر جوامع اسلامی سلطه پیدا کرده و مسلمانان را به اختلاف دچار کردهاند؛ که باید در چنین موقعیتی بیش از همیشه هوشیارانه عمل کنیم.

علوی با گرامیداشت یاد وخاطره جانباختگان فاجعه منا گفت: این حادثه دل مسلمانان جهان و بهویژه مردم ایران را به درد آورد؛ که باید دولت عربستان با تدبیر با آن برخورد میکرد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: حاکمان سعودی به جای همدردی که میتوانست منجر به کاهش رنج سنگین این مصیبت شود، با سهلانگاری به گونه ای عمل کردند که میتوان رنج این فاجعه را به جنایت تعبیر کرد.

حجتالاسلام علوی تاکید کرد: وزارت اطلاعات در پیوند با نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و بسیج و دستگاه قضایی و سایر دستگاههای سیاسی، بازوی قدرتمند امنیت برای همه اقوام اعم از شیعه، اهل سنت، ترک، لر، بلوچ وعرب است و از آنان طرفداری میکند، و از سوی دیگر در نهایت قدرت و صلابت با دشمنان مقابله میکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار