امیر پوردستان در مراسم صبحگاه نزاجا:

وضعیت کنونی آمریکا بسیار اسفناک است/ حماسه های ماندگار سردار همدانی

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: وضعیت کنونی و ناامنی‌های داخلی آمریکا نشان می‌دهد که این کشور دوره بسیار اسفناکی را سپری می‌کند و اگر روزی شاهد فروپاشی آمریکا بودیم جای هیچ تعجبی نیست.
کد خبر: ۵۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ - 10October 2015

وضعیت کنونی آمریکا بسیار اسفناک است/ حماسه های ماندگار سردار همدانی

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش در صبحگاه ستاد نزاجا و در جمع فرماندهان، کارکنان پایور و وظیفه این نیرو اظهار داشت: با خبر شدیم که یکی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاج حسین همدانی در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شده است؛ این مصیبت جانکاه را به فرماندهی معظم کل قوا، خانوادههای نیروهای مسلح و ملت شریف ایران تسلیت میگویم.

وی در خصوص شخصیت این شهید بزرگوار افزود: سردار همدانی یکی از افتخارات جنگ و دفاع مقدس است که سپاه همدان با تلاش و ممارست او تاسیس شد؛ او از همان اوایل انقلاب در اولین درگیریهایی که در کردستان بهوجود آمد حضوری فعال و گسترده داشت، و با شروع جنگ تحمیلی در مناطق عملیاتی حاضر شد و حماسههای ماندگاری را در کنار دیگر رزمندگان برجای گذاشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به نقش بی بدیل سردار همدانی در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: این شهید پس از انجام مأموریتهای مستشاری در عرصه مقابله نیروهای مقاومت با تکفیریها، روز پنجشنبه در حومه شهر حلب سوریه به درجه شهاد نائل آمد.

امیر پوردستان در بخش دیگری از سخنانش به مذاکرات اخیر آمریکا را ایران پرداخت و افزود: آمریکاییها از روی استیصال پای میز مذاکره نشستند و نباید تصور کنیم که از روی قدرتشان حاضر به انجام مذاکره شدند. وضعیت کنونی و ناامنیهای داخلی آمریکا نشان میدهد که این کشور دوره بسیار اسفناکی را سپری میکند و اگر روزی شاهد فروپاشی آمریکا بودیم جای هیچ تعجبی نیست.

وی در ادامه اظهار داشت: تهدید جدید آمریکا علیه ایران «آیندهسازی» است و میخواهند روی آینده تمرکز کنند؛ زیرا از نسلی که در عصر حاضر در کشور حضور دارند ناامید و مایوس شدهاند و میدانند که دیگر این نسل فریب آنها را نخواهند خورد؛ بنابراین جوانان و نوجوانان ما را مورد هدف قرار دادهاند تا از طریق ایجاد شبکههای اجتمکاعی اینترنتی و ماهوارهای موجب از بین بردن اعتقادات و اعتماد به نفس جوانان ما شوند.

فرمانده نزاجا تصریح کرد: ما بهعنوان سربازان نیروهای مسلح با آمادگی رزمی بالا همچون دوران دفاع مقدس باید آماده هر نوع تهدیدی باشیم و من مراتب آمادگی نیروی زمینی ارتش را به فرمانده کل ارتش و فرماندهی معظم کل قوا اعلام کردهام و ابراز داشتم که کارکنان نزاجا در هر نقطهای که نیاز باشد برای دفاع از کشور آماده جانفشانی و ایثار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها