یام تسلیت رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پی شهادت سردار همدانی

زندگی سردار همدانی همواره آمیخته با جهاد و مبارزه بود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پیامی باعرض تسلیت در پی شهادت سردار حسین همدانی گفت: شهادت پاداشی بود که سردار همدانی پس از سال‌‌ها مبارزه و مجاهدت به آن دست یافت، زندگی سردار همدانی همواره آمیخته با جهاد و مبارزه بود.
کد خبر: ۵۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ - 10October 2015

زندگی سردار همدانی همواره آمیخته با جهاد و مبارزه بود

به گزارش سرویس اجتماعی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، متن پیام تسلیت ناصر سراج بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
 
شهادت پاداشی بود که سردار همدانی پس از سالها مبارزه و مجاهدت به آن دست یافت، زندگی سردار همدانی همواره آمیخته با جهاد و مبارزه بود.
 
مبارزات وی از عنفوان جوانی در دوران ستمشاهی آغاز شد و پس از پیروزی انقلاب و با تحرک گروهکهای ضد انقلاب در غرب کشور ادامه یافت و در دوران دفاع مقدس نیز به اوج خود رسید.
 
سردار همدانی پس از جنگ تحمیلی نیز بر ادامه راه یاران شهید خود استوار بود نقش بیبدیلی در بین سپاهیان اسلام داشت.
 
این مجاهد نستوه پس از فتنهانگیزیهای مزدوران تکفیری اجیر شده توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی جهت انجام مأموریت مستشاری و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در دفاع از حرم به سوریه رفت و بهدست شقیترین افراد حال حاضر بر روی زمین، یعنی تروریستهای داعش به شهادت رسید.
 
بیتردید با شهادت سردار حسین همدانی عزم رزمندگان جبهه مقاومت برای ریشه کن کردن تروریسم تکفیری و صهیونیستها مستحکمتر از قبل خواهد شد.
 
اینجانب شهادت سردار جبهههای حق علیه باطل، مجاهد دلاور حسین همدانی را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیتالله العظمی خامنهای، سپاهیان اسلام، امت شهیدپرور و خانواده این عزیز تسلیت عرض میکنم و همجواری وی با شهدای کربلا و حضرت سیدالشهدا علیهالسلام را از خداوند منان مسئلت دارم.
 
ناصر سراج
رئیس سازمان بازرسی کل کشور
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار