یادواره 14 شهید روستای کمال آباد فراهان

یادواره‌ای که قرار بود سخنران آن سردار همدانی باشد/ مجری به جای دعوت از سخنران خبر شهادت وی را اعلام کرد

قرار بود سردار شهید حسین همدانی سخنران یادواره 14 شهید روستای کمال آباد فراهان باشد که خبر شهادت وی در این یادواره اعلام شد و ...
کد خبر: ۵۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ - 10October 2015

یادواره‌ای که قرار بود سخنران آن سردار همدانی باشد/ مجری به جای دعوت از سخنران خبر شهادت وی را اعلام کرد

به گزارش دفاع پرس از اراک، قرار بود سردار شهید حسین همدانی در مراسم یادواره 14 شهید روستای کمال آباد شهرستان اراک در استان مرکزی به عنوان سخنران حضور یابد.

اما در اواسط برنامه، خبر شهادت این سردار والامقام توسط سردار ابراهیم کمال آبادی از فرماندهان قرارگاه مرکزی امام حسین به افراد حاضر در این مراسم اطلاع رسانی شد.

وی خطاب به حاضران گفت: با توجه به ضرورت پیش آمده سردار همدانی به سوریه اعزام و در مبارزه با نیروهای داعش به شهادت رسید و داغی شگرف بر سینه مبارزان جبهه حق گذاشت.

همچنین سردار نور خدا قاسمی مدیر کل پدافند غیرعامل استان مرکزی در این یادواره گفت: سردار شهید همدانی از میان کمال آبادی های زمینی و آسمانی، حضور در میان 14 شهید سبک بال را برگزید.

 

 

سردار همدانی از نسل همان بزرگ مردان دفاع مقدس بود و حضور امروزش در صحنه های نبرد سوریه نشان داد که خاک جبهه برایش فرقی ندارد وقتی خدا سنگر ساز آن باشد دیروز کوچه های خرمشهر و امروز سوریه او رفت و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم...

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار