بزرگداشت شهدای نبرد مستقیم با آمریکا برگزار شد

مراسم «شلیک به شیطان» بزرگداشت شهدای نبرد مستقیم با آمریکا که در 16 مهر 66 زیر شکنجه آمریکایی ها به شهادت رسیدند با حضور سردار تنگسیری جانشین نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ - 10October 2015

بزرگداشت شهدای نبرد مستقیم با آمریکا برگزار شد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مراسم «شلیک به شیطان» بزرگداشت شهدای نبرد مستقیم با آمریکا که در 16 مهر 66 زیر شکنجه آمریکایی ها به شهادت رسیدند با حضور سردار تنگسیری جانشین نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کریم مظفری از بازماندگان آن عملیات و خانواده شهدای آن واقعه مهم برگزار شد.

گفتنی است این شهدا به نامهای نادر مهدوی، بیژن گرد، غلامحسین توسلی، خداداد آبسالان، مهدی محمدی ها، مجید مبارکی و نصرالله شفیعی افرادی بودند که دست خالی توانستند با عملیاتی که در تابستان 66 در آب های خلیج فارس انجام دهند حیثیت شیطان بزرگ را به سخره بگیرند و کاری کنند که ننگ آن تا ابد برای ایالات متحده بماند و حرف امام خمینی(ره) به روی زمین نماند.

خبرگزاری فارس: بزرگداشت شهدای نبرد مستقیم با آمریکا برگزار شد

فرزندان نادر مهدوی و شهید شفیعی چند روز پس از شهادت پدرانشان متولد شدند و هیچ نتوانستند حتی یکبار آغوش گرم پدرانشان را احساس کنند.

در این مراسم همچنین یاد و خاطر شهیدان رئیسی و دارا از شهدای سپاه در سال 67 که در بندرعباس به شهادت رسیدند گرامی داشته شد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار