بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت شهادت سردار همدانی

خدمات کم‌نظیر سرلشکر شهیدحسین همدانی راهنمای نسل‌های امروز و فردای کشور در راه مبارزه با باطل است

خدمات کم‌نظیر سردار شهید همدانی در جبهه نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس، تابلوی راهنمای نسل‌های امروز و فردای کشور در مصاف با تهدیدات و خطرات فراروی نظام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ - 09October 2015

خدمات کم‌نظیر سرلشکر شهیدحسین  همدانی راهنمای نسل‌های امروز و فردای کشور در راه مبارزه با باطل است

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس طی بیانیه ای با تبریک و تسلیت شهادت سردار سرلشکر حسین همدانی، این شهید ارجمند را از فرماندهان شجاع و با بصیرت جبهه انقلاب و مقاومت اسلامی دانست.

در ابتدای از این بیانیه آمده است :سردار عالیقدر سرلشکر پارسا سردار همدانی از مجاهدان مخلص و فرزندان با بصیرت و شجاعی بود که تاریخ 8 سال دفاع مقدس و عرصههای مختلف دفاع از انقلاب اسلامی در دوران پس از جنگ تحمیلی شاهد نقشآفرینیهای سترک و تعیینکننده آن عزیز است.

این بیاینه افزوده است: بصیرت و هوشمندی سردار همدانی در مقابله با بحرانها و فتنههای فراروی انقلاب و تلاش های موثر و مفید وی در آگاهیبخشی جامعه نسبت به ابعاد این توطئههای بزرگ و خطرناک عرصههایی است که آن شهید ارجمند را در کنار سایر طلایهداران جبهه روشنی و بصیرت در جامعه اسلامی برجسته ساخته است.

این بیانیه خدمات کمنظیر سردار رشید اسلام سرلشکر همدانی در جبهه نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس را تابلوی راهنمای نسلهای امروز و فردای کشور در مصاف با تهدیدات و خطرات فراروی نظام و انقلاب اسلامی محسوب و تصریح کرده است: چگونگی حضور و نقشپذیری سردار همدانی در عرصه های حمایت از مقاومت اسلامی منطقه و انجام ماموریتهای مستشاری به ارتش سوریه و نیروهای مردمی مقاومتی کشور برای مقابله با تروریستهای تکفیری سلفی برای دولت و ملت سوریه و آحاد رزمندگان مقاومت الهامبخش بوده و میتواند برای عبور آنان از این توطئه پیچیده و بزرگ رهگشا باشد.

این بیانیه در پایان با تبریک و تسلیت این مصیبت به محضر بقیهالله العظم (ع) مقام عظمای ولایت امام خامنهای عزیز خانواده شهید این عزیز والامقام و آحاد ملت ایران و دعوت از اقشار مختلف برای شرکت در آیین تشییع، به خاکسپاری و گرامیداشت آن شهید آورده است. شهید همدانی شخصیتی مرجع و رهگشا برای امت اسلامی در آوردگاههای مقاومت و ستیز با جبهه دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) به ویژه کشورهای خط مقاومت ضد صهیونیستی میباشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها