با حضور جانشین فرمانده سپاه استان و مدیر کل آموزش و پرورش

صبحگاه صلابت و اقتدار بسیج فرهنگیان قم برگزار شد/ تقدیر از 80 بسیجی نمونه

صبحگاه مشترک صلابت و اقتدار فرهنگیان بسیجی استان قم با حضور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و مدیر کل آموزش و پرورش استان، صبح امروز در زمین چمن دبیرستان هدایتی قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ - 08October 2015

صبحگاه صلابت و اقتدار بسیج فرهنگیان قم برگزار شد/ تقدیر از 80 بسیجی نمونه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در مراسم صبحگاه مشترک صلابت و اقتدار، ابتدا فرهنگیان بسیجی کانون های بسیج فرهنگیان نواحی و مناطق هفت گانه آموزش و پرورش قم در حالی که با لباس و چفیه بسیج در مراسم حاضر شده بودند، در جایگاه های ویژه خود مستقر شدند.

سپس سرهنگ پاسدار رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه استان قم و شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش در بدو ورود به محل مراسم نسبت به تمثال شهدای فرهنگی استان قم ادای احترام نموده و پس از آن مراسم با تلاوت قرآن کریم، اجرای نظام جمع، اجرای گروه موزیک و آیین برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی، ادامه یافت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم و رئیس شورای بسیج فرهنگیان استان طی سخنانی در این مراسم، با تقدیر از حضور پرشور فرهنگیان بسیجی در صبحگاه مشترک، به تاریخچه و فلسفه تشکیل بسیج در بدو پیروزی انقلاب از سوی امام خمینی(ره) پرداخت و بر مسئولیت آحاد فرهنگیان بسیجی در نهادینه کرن این فرهنگ پویا در خود و انتقال آن به دانش آموزان تاکید کرد.

در این مراسم همچنین فرهنگیان بسیجی با طنین شعارهای کوبنده حمایت خود را از فرمایشات اخیر رهبری در نفی هر گونه مذاکره با آمریکا و همچنین محکومیت جنایات آل سعود در فاجعه منا اعلام کردند.

تعدادی از معاونان اداره کل آموزش و پرورش قم، روسای نواحی و مناطق و مدیران کانون های بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش، عباس روحی مسئول سازمان بسیجی فرهنگیان استان، توانا مسئول ناحیه بسیج دانشجویی، سید محمد قاسمی معاون تحقیقات و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم و هاتفی مسئول سازمان دانش آموزی قم، در این مراسم حضور داشتند.

در پایان مراسم صبحگاه مشترک، تعدادی از فرهنگیان بسیجی قم به نمایندگی از 80 فرهنگی بسیجی نمونه استان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شدند.

این مراسم قرار بود در هفته دفاع مقدس برگزار شود اما بدلیل برگزاری همایش تجلیل از دانش آموزان مدال آور، به امروز موکول گردید.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار