در چهارمین گردهمایی مدافعان حریم ولایت انجام شد

تجلیل از هفت خانواده شهید مدافع حرم در گردهمایی مدافعان حریم ولایت

در چهارمین گردهمایی مدافعان حریم ولایت که روز گذشته با حضور سردار غیاثی راد و دکتر رائفی پور برگزار شد، هفت خانواده شهید مدافع حرم تجلیل شدند.
کد خبر: ۵۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ - 08October 2015

تجلیل از هفت خانواده شهید مدافع حرم در گردهمایی مدافعان حریم ولایت

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، چهارمین گرد همایی مدافعان حریم ولایت با حضور سردار غیاثی راد، مشاور فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، دکتر رائفی پور، خانوادهای شهدای مدافع حرم و دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در سالن امام علی (ع) این دانشگاه برگزار شد.

سردار غیاثی راد با نگاهی به مبارزات بزرگان تاریخ در مقابل ظاللمان عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نه آغاز و نه پایان این مبارزات بلکه یکی از حلقههای ایثار، فتوت، شجاعت، جوانمردی، بردباری و ایستادگی در مقابل استکبار و مقاومت و مبارزه با باطل در تاریخ مبارزات حق علیه باطل بود.

وی با اشاره به جنگهای بزرگ جهان همچون جنگ جهانی اول و دوم و مقایسه آن با دفاع مقدس تصریح کرد: هنوز در جنگ جهانی دوم ماهوارهها اختراع نشده بودند. در دوران دفاع مقدس آمریکا دهها هواپیما و آژاک به عربستان فروخته بود به شرط آنکه اطلاعات ایران را در اختیار صدام قرار دهد.

مشاور فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در ادامه افزود: حالا جوانهای ما با طراحی عملیات فریب بزرگ دستور دادند چند هفته نیروها از شلمچه به اهواز و از اهواز به خرمشهر بروند. 45 روز تلفنهای آبادان و خرمشهر قطع میشود تنها فرماندهان اصلی از انجام این عملیات خبر داشتند. آژاکهای عربستان و ماهوارهها گزراش می دهند که ایرانیها از خرمشهر به اهواز و از اهواز به خرمشهر نیرویهای خود را انتقال می دهند و حتی اعلام کرده بودند که حرکت دست رزمندهها را شناسایی میکنند صدام تمام نیرویهای خود را برای دفاع به شلمچه فرستاده بود.

سردار غیاثی راد ادامه داد: شب عملیات 2 هزار نیروی غواص از راه اروند به رودخانه زدند، مسیری که ماهوارهها به اشتباه انداخته و آنرا شناسایی نکرده بودند و حتی منافقین در جاسوسیهای خود اطلاع داده بودند که عملیات از محور خرمشهر انجام می شود اما دیدیم که ساعت دو سردار قربانی پرچم یا علی بن موسی الرضا بر فراز مسجد فاو به اهتزاز در آورد.

در پایان این مراسم که با حضور سردار غیاثی راد، دکتر رائفی پور از خانواده شهیدان مدافع حرم، بردار شهید کارگر ورزی، همسر شهید حمیدی، پدر و ماد شهید کهندل، پدر و مادر شهید شیردل، خانواده شهید مرادی، پدر و مادر شهید کمالی و خانواده شهید سید جاسم نوری تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها