شهدای خانواده‌ی قمی در صد و چهل و نهمین شماره ماهنامه فکه

ماهنامه فکه در جدیدترین شماره خود ضمن گفت‌و‌گو با حجت الاسلام و المسلمین قمی به رشادت‌های و حماسه‌های شهیدان حسن، علی، ولی الله و وحید قمی پرداخته است.
کد خبر: ۵۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ - 07October 2015

شهدای خانواده‌ی قمی در صد و چهل و نهمین شماره ماهنامه فکه

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، صد و چهل و نهمین شماره ماهنامه فکه ویژه مهرماه 94 منتشر شد.

در این شماره به مبارزه با استکبار، بسیج سازندگی، جبههی مقاومت، شکست حصر آبادان، عبرتهای هشت سال دفاع مقدس و اسلام در هند پرداخته شده است.

گفتوگو با حجت الاسلام و المسلمین محسن قمی نیز بخش دیگری از این مصاحبه است که وی در این مصاحبه بیان داشته است: جوان ما در دانشگاه مرتب با این موضوع روبروست که باید چه گروه یا حزبی را الگوی خودش قرار بدهد. من دائم به آنها یادآوری میکنم که ما در دورهای به بلوغ فکری و رشد رسیدیم که الگوهای فکری و رفتاری زیادی از جمله حضرت امام، شهید مطهری، شهید بهشتی و بسیاری دیگر را داشتیم، اما این روزها تعداد این الگوها کم شده پس باید قدری به جوانها حق بدهیم که در این وادی با سردرگمی روبرو شوند.

همچنین در این شماره مطالبی در رابطه با زندگی سراسر حماسه شهید حسن قمی، رشادتهای شهید علی قمی، شهید وحید قمی، شهید منور کفایی نژاد تهرانی، شهید حاج ولی الله قمی، عملیات سردار شهید علی غیوراصلی، آتش نشان شهید محمدصالح ناصر محمدقاسملو و شهیده مهشید شادکام به چاپ رسیده است.

یادداشتهای فتح الله نادعلی، محمدجواد مهدی زاده، علی اکبر مصطفوی و زهره علی عسگری نیز بخشهای دیگری از این نشریه است.

ماهنامه فکه به صاحب امتیازی موسسه فرهنگی هنری جنات فکه و مدیرمسئولی و سردبیری علی حسین پور منتشر میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار