هفته ناجا_94/رئیس پلیس راهور ناجا:

عدم آگاهی کافی باعث بروز تصادف برای موتور سواران می شود

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: کسانی که به صورت حرفه‌ای از موتور استفاده می‌کنند در معابر عمومی دچار حادثه نمی‌شوند چرا که از نحوه استفاده از این وسیله آگاهی کامل دارند و می‌توانند هیجان خود را کنترل کنند.
کد خبر: ۵۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ - 06October 2015

عدم آگاهی کافی باعث بروز تصادف برای موتور سواران می شود

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه پنجمین مسابقات موتورسواری سرعت به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به سهم 25 درصدی موتورسواران از تلفات تصادفات گفت: هدف از برگزاری این مسابقات، آموزش استفاده صحیح از موتورسیکلت است.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم با این گونه مسابقات مهارت استفادهکنندگان از موتورسیکلت و آگهی آنان از هندسه تردد در جاده زیر نظر مربیان افزایش مییابد.

سردار مهری خاطرنشان کرد: عدم آگاهی کامل کسانی که از موتور استفاده میکنند باعث بروز تصادفات برای این موتورسواران میشود.

وی تأکید کرد: موتورسواران میتوانند زیر نظر مربیان موتورسواری کرده و نقاط ضعف و قوت خود را دریابند و آن را در معابر عمومی لحاظ کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ما تلاش میکنیم از طریق این مسابقات فرهنگ استفاده از موتور را در بین موتورسواران اشاعه دهیم.

سردار مهری افزود: قویاً عقیده داریم کسانی که به صورت حرفهای از موتور استفاده میکنند در معابر عمومی دچار حادثه نمیشوند چرا که از نحوه استفاده از این وسیله آگاهی کامل دارند و میتوانند هیجان خود را کنترل کنند.

وی پیام این مسابقات را نظم و انضباط ترافیکی دانست و افزود: فرهنگسازی و ترغیب موتورسواران به رعایت قوانین و مقررات، نتیجه اینگونه مسابقات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها