بازدید رییس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اداره کل قزوین

رییس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به همراه مشاور رییس بنیاد در امور استانها از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قزوین بازدید کردند.
کد خبر: ۵۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ - 06October 2015

بازدید رییس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اداره کل قزوین

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، حسین استاد رییس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، به همراه سرهنگ مهدی رهنی مشاور رئیس بنیاد در امور استانها از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین بازدید کردند.

در این دیدار استاد ضمن بازدید از معاونت های مختلف اداره کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در سخنانی در جمع کارکنان این اداره کل ضمن تسلیت جان باختن جمعی از زائران کشورمان در منا گفت: هر روز که به جلو حرکت می کنیم سبب روشن شدن ماهیت و کنار رفتن پرده های تزویر از جریان صهیونیستی که شامل امریکا،اسرائیل،عربستان و انگلیس می شود.

رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ادامه افزود: ایجاد جریان داعش از برنامه های این جریان صهیونیستی در دنیا بود که در ادامه برخورد ظاهری با داعش را آغاز کردند ولی در باطن حامی داعش بودند.

استاد تاکید کرد: با این وجود جایگاه اسلام و جمهوری اسلامی در دنیا بیش از پیش شده و علت این امر اقدامات خودمان بود که ازجمله دفاع مقدس بود که دشمن با هدف از بین بردن نظام مقدس اقداماتی را انجام داد ولی به هدف خود نرسید .

این مسئول در ادامه با اشاره به جمله حضرت امام که فرمودند جنگ برای ما یک نعمت بود تصریح کرد: نعمت جنگ از این جهت بود چون محسنات آن بیشتر بود و قدرت ما را به جهانیان نشان داد و ما با جنگ انقلابمان را به دنیا صادر کردیم.

وی در پایان هدف از بازرسی نگاه به عملکرد ادارت استانی و استخراج نقاط قوت و ضعف برنامه ها دانست و گفت:اساس کار در ادارات حفظ اثار استانی باید اساسنامه بنیاد باشد چرا که به تایید حضرت آقا رسیده و اجرای منویات معظم له است.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها