برگزاری جلسه هم‌اندیشی مدیران حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس گیلان

جلسه هم‌اندیشی مدیران حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع مقدس گیلان در خصوص شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع مقدس با حضور مدیرکل برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ - 06October 2015

برگزاری جلسه هم‌اندیشی مدیران حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس گیلان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، جلسه هم اندیشی مدیران حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع مقدس گیلان در خصوص شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع مقدس با حضور مدیرکل برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این نشست رسول جلایی ابتدا با عرض تسلیت به مناسبت جان باختگان حادثه منا و همچنین تقدیر و تشکر از کارکنان بنیاد به مناسبت فعالیت در هفته دفاع مقدس به بحث و بررسی در مورد شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع مقدس در استان پرداخت و اظهار داشت: تعیین اولویت فعالیت­های دفاع مقدس استان، نظارت و ارزیابی بر فعالیت­های دفاع مقدس در استان، ارائه گزارش سالیانه فعالیت­های دفاع مقدس همراه با تجزیه و تحلیل، آسیب شناسی وضع موجود در حوزه دفاع مقدس، توزیع متوازن فعالیت­های دفاع مقدس بر اساس وظایف ذاتی و تخصصی دستگاهها، رویکرد در واگذاری کارها به تشکلات مردم نهاد و فعال دفاع مقدس در اجرای برنامه­ها و پیش بینی نشست­های تخصصی فصلی یا سالیانه با اصحاب فرهنگ و هنر و نخبگان و پیشکسوتان در مورد برنامه­های دفاع مقدس استان را از وظایف مشترک کمیته های هفت گانه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع مقدس می باشد.

وی با بیان اینکه باید جامعه هدف مشخص شود، افزود: نگاه باید نگاه استانی باشد و به شهرستان­ها توجه شود و نباید درگیر کارهای اجرایی شد، بلکه باید در زمینه تصمیم گیری و تصمیم سازی فعالیت ویژه داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه توجه دقیق به اساسنامه و آیین نامه اجرایی شورای هماهنگی می تواند در ارائه راهکار به مدیران، کمک شایانی نماید، افزود: دوری از سطحی نگری، مشخص بودن اولویت­ها وجهت گیری درست از آثار دقیق شدن در اساسنامه و آیین نامه اجرایی است.

وی دعوت از نخبگان جهت شرکت در جلسات را راهکاری مناسب برای تدوین برنامه دانست و تصریح نمود: دفاع مقدس فقط متعلق به نیروهای مسلح نیست و مربوط به همه دستگاهها است و باید به طور جدی جهت تشکیل جلسات کمیته­های تخصصی شورای هماهنگی تلاش نمود تا بتوان در راستای تحقق اهداف حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع مقدس در مسیر درستی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار