هفته ناجا_94/رئیس پلیس پیشگیری ناجا مطرح کرد:

نقش کلیدی یگان های حفاظتی در زیرساخت های کشور

سردار شرفی گفت: پلیس پیشگیری در ایمن سازی جامعه، خاموش ترین و موثرترین نیرو محسوب می شود.
کد خبر: ۵۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ - 06October 2015

نقش کلیدی یگان های حفاظتی در زیرساخت های کشور

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در سومین گردهمایی یگان ها حفاظت از دستگاه های کشوری با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تسلیت به مناسبت کشته شدن تعداد کثیری از هموطنان کشورمان در مکه مکرمه اظهار داشت: این اتفاق به دلیل بی مسئولیتی آل سعود رخ داد که امیدواریم مقصرین این فاجعه مجازات شده و از این پس مدیریت امنیت زائرین بیت الحرام با مشارکت کشورهای اسلامی صورت بگیرد.

وی افزود: امروزه اقتدار پلیس در حوزه های مختلف از نقاط قوت جامعه به شمار می آید و  مسئول بخشی از عوارض بیماریهای اجتماعی و تقویت قوای جامعه از عهدهی نیروهایی بر میآید که برای این کار آموزش دیده و دارای تخصص هستند تا به جامعه گزندی وارد نشود

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان این مطلب که تضمین امنیت دارایی های ملی نیازمند فرآیند پیشگیرنده است گفت: در جامعه ای که توسعه می یابد تضمین امنیت دارایی ها، صاحبان دارایی ها، اشخاص حقوقی و سیاسی نیاز است و چنانچه نیروهای متخصص در مسئله ی پیشگیری به نقش خود عمل نکنند این منافع ملی به خطر می افتد و یگان های حفاظت در این زیر ساخت مهم ایفای نقش میکنند و حریمی را ایجاد میکنند تا سرمایه های ملی کشور در آبادانی و پیشرفت صرف شود.

سردار شرفی با بیان این مطلب که بهینه نمودن فرهنگ سازی در حوزه پیشگیری از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: فرهنگ سازی در حوزه ی پیشگیری بسیار اثر بخش خواهد بود.

وی افزود: وجود یگان های امنیتی بیانگر امنیت مخاطبان است و تربیت افراد متخصص در پلیس پیشگیری فقط صرفا در مشکلات و اتفاقات امنیتی نیست بلکه این پلیس میتواند بدون کوچکترین تنشی آرامش را به مردم هدیه دهد.

سردار شرفی با بیان این مطلب که پلیس پیشگیری ناجا خاموش ترین و موثرترین نیرو به شمار میآید افزود: همه شهروندان به چنین نیروهای متخصصی نیاز دارند و آموزش های حفاظتی و مجاری قانونی جزو ضروری ترین آموزش ها برای این یگان متخصص است.

سردار شرفی در پایان افزود: در چشم انداز آینده واگذاری ماموریت های امنیتی به یگان های حفاظت دولتی، به توسعه اشتغال جوانان، تامین امنیت پایدار و همین طور تکمیل ظرفیت یگان های حفاظت در وزارتخانه و نهادهای دولتی کمک می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها