محسن رضایی:

مشکل اقتصادی ایران با آزادی اقتصاد از دست لیبرالها حل می‌شود/ خطر تشدید تحریف خط امام در سالهای آتی

دبیر مجمع تشیخص مصلحت نظام گفت: چهار الی پنج سالی است که خطر تحریف امام آغاز شده و ممکن است این خطر تشدید شود، به کسانی می‌خواهند مسیر آمریکا را به کشور باز کنند به صراحت بگویم استناد کردن به سخن امام خطر بزرگی است.
کد خبر: ۵۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ - 05October 2015

مشکل اقتصادی ایران با آزادی اقتصاد از دست لیبرالها حل می‌شود/ خطر تشدید تحریف خط امام در سالهای آتی

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در آیین رونمایی از کتاب "ره، رهرو، رهبر" با اشاره به وجود برخی از مشکلات در کشور اظهار داشت: برخی بیان می کنند که چرا مشکل اقتصادی کشور حل نمی شود، سوال ما اینست که اقتصاد از ابتدای انقلاب تاکنون در دست لیبرالها بوده و نیروهای انقلابی نقشی نداشته اند.

وی اضافه کرد: اقتصاد کشور از ابتدای انقلاب در دست لیبرال ها و غرب زده هایی بوده است که آن روز در مقابل امام ایستاده بودند وامروز در برابر مقام معظم رهبری ایستاده اند.

رضایی با بیان اینکه اقتصاد باید از گروی لیبرالها آزاد شود گفت: چطورما در مسائل نظامی توانستیم به موفقیتهایی دست پیدا کنیم، اما نمی توانیم اقتصاد را درست کنیم.

وی خاطرنشان کرد: من با دقت و مطالعه عرض می کنم که اقتصاد ایران به دست اندیشه امام نیفتاده است و قوانین، فرهنگ و آدمهای آن مانع گسترش اندیشه های امام شده اند و تصورشان اینست که اگر نیروهای انقلابی این سنگر را بگیرند کارشان تمام است؛ لذا باید راه امام را ادامه بدهیم. زیرا ولایت یک راه از خدا تا خداست و یک مقطع و دوره کوتاه نیست اما مهم تداوم این راه است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: امام خمینی در سال پایانی عمر خود سه تصمیم سرنوشت ساز گرفت یکی مسئله جنگ و پایان آن بود، و کسی غیر از امام نمی توانست این موضوع را فیصله دهد، مسئله دوم انجام اصلاحاتی است در قانون اساسی آمده بود. تعیین تکلیف سیاسی آیت الله منتظری که نتوانست از آزمایش ها عبور کند تصمیم دیگر امام بود.

وی خاطرنشان کرد: امام در جلسات عمومی و خصوصی براساس موفقیت هایی که رهبر معظم انقلاب در آزمایشات داشته است، به ایشان به عنوان رهبری پس از خود اشاره داشته است.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: انقلاب اسلامی اولین انقلابی است که رهبر بعدی همان مسیر رهبر قبل را ادامه داده است. و بی انصافی است که اگر نگوییم رهبر معظم انقلاب آیینه تمام نمای امام راحل در روش، سیرو سلوک و کلام است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه وظیفه ما نگهبانی راه امام و همراهی و کمک به رهبرمان است گفت: دو نوع خطر که شامل خطر مستقیم و تحریف مسیر امام است راه امام را تهدید میکند.

وی با تشریح خطر مستقیم اظهار داشت: این خطر که از زمان امام نیز وجود داشته است تلاش داشت ولایت فقیه و مبارزه با استکبار را زیر سوال ببرد. خطر دوم که تحریف خط امام است تلاش دارد تا به تحریف سخنان امام بپردازد.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار