با حضور محسن رضایی انجام شد

رونمایی از کتاب "ره، رهرو، رهبر" در کتابخانه پارکشهر

آیین رونمایی از کتاب "ره، رهرو، رهبر" تالیف حجت الاسلام مهدی مطهری، عصر امروز با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در کتاب خانه مرکزی پارکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ - 05October 2015

رونمایی از کتاب

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین رونمایی از کتاب "ره، رهرو، رهبر" تالیف حجت الاسلام مهدی مطهری، عصر امروز دوشنبه 13 مهر با حضور سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در کتاب خانه مرکزی پارکشهر برگزار شد.

علیرضا مختارپور معاون موسسه فرهنگی پژوهشی انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به چهل ویژگی شخصیت امام خمینی (ره) در بیانات مقام معظم رهبری گفت: با اندکی تامل در کتاب "ره، رهرو، رهبر" چهل ویژگی شاخص در شخصیت حضرت امام مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به سابقه آشنایی، تحصیل و همراهی مقام معظم رهبری با حضرت امام (ره) از خلال خاطرات ایشان که از برجسته ترین مریدان ایشان هستند، این چهل ویژگی برشمرده شده است.

معاون موسسه فرهنگی پژوهشی انقلاب اسلامی ادامه داد: انس با قرآن، اعلم بودن نسبت به علمای زمان، آگاهیهای سیاسی و اجتماعی توجه به اهمیت اخلاق و تهذیب نفس، مداومت بر نماز و ذکر شمهای از این ویژگیها است.

وی با ذکر خاطرهای از بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاطرهای عنوان کردند روزی به محضر امام رسیدم واز ایشان پرسیدم شما بیشتر به کدام دعا اعتقاد دارید که ایشان فرمودند: دعای کمیل و زیارت شعبانیه.

مختارپور با اشاره به اینکه کیمیا در قدیم مادهای بود که به دنبال آن می گشتند تا بوسیله آن مس را تبدیل به طلا کنند و اکسیر نیز ماده ای جاودانه بوده است، بیان کرد: حضرت آیت الله خامنهای درباره امام میفرمایند ما مس بودیم امام (ره) ما را طلا کرد، او کیمیا و اکسیر بود و با انقلاب خود فتح الفتوح کرد و انسانها را چنین ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار