سردار جزایری:

موشک‌های ایرانی به زودی به غرش درمی‌آید/ بخش‌های اثرگذار «برجام» بر قدرت دفاعی کشور غیر قابل اجراست

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: هرکجای «برجام» که قدرت دفاعی کشور را تحت تأثیر قرار دهد غیر قابل اجرا خواهد بود؛ این را هم به داخلی‌ها و هم به بیگانگان می‌گویم.
کد خبر: ۵۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ - 05October 2015

موشک‌های ایرانی به زودی به غرش درمی‌آید/ بخش‌های اثرگذار «برجام» بر قدرت دفاعی کشور غیر قابل اجراست

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، در پاسخ به اظهارات اخیر مقامهای غربی درخصوص «برجام» و تأثیرات توافق هستهای تصریح کرد: خواب پریشان دشمنان انقلاب اسلامی در زمینه تضعیف توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران محقق نخواهد شد، و خوشبختانه کمترین تردیدی در افزایش توانمندیها و مهارتهای نیروهای مسلح وجود ندارد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: جمهوری اسلامی ایران و مقاومت منطقه به دفعات و با صراحت توسط دولت شرور آمریکا و رژیم غیرقانونی و شیطانی صهیونیستی مورد تهدید نظامی قرار گرفته است؛ لذا در راستای تأمین امنیت ملی خود و دوستانمان باید بر قدرت نظامی خود بیافزاییم، و این امر مهم تحت تأثیر هیچ پدیده دیگری واقع نمیشود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکاییها تحت القائات بعضی گزارشهای دنبالههای جریان فتنه و تصاویر مانکنهای کنار خیابانی، آرزوهای بر باد رفته خود را در تغییرات نسلی جستجو میکنند، و نمیدانند که با حقیقت جامعه بزرگ ایران اسلامی فرسنگها فاصله دارند.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور همچنین بیان کرد: هرکجای «برجام» که قدرت دفاعی کشور را تحت تأثیر قرار دهد غیر قابل اجرا خواهد بود؛ این را هم به داخلیها و هم به بیگانگان میگویم.

سردار جزایری تأکید کرد: برای بعد از برجام برنامههای روشنی داریم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در مورد رزمایشهای نیروهای مسلح کشور نیز گفت: به زودی موشکهای ما به غرش در خواهند آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار