معاون برنامه‌ریزی مرکز امور شورای حل اختلاف کشور در فاجعه منا جان باخت

روابط عمومی مرکز امور شورای حل اختلاف کشور از جانباختن معاون برنامه‌ریزی مرکز امور شورای حل اختلاف کشور در فاجعه منا خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ - 03October 2015

معاون برنامه‌ریزی مرکز امور شورای حل اختلاف کشور در فاجعه منا جان باخت

به گزارش سرویس اجتماعی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی مرکز امور شورای حل اختلاف کشور، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اخوان معاون برنامهریزی مرکز امور شورای حل اختلاف کشور همراه با 465 هموطن ایرانی که در فاجعه منا جان باختند دعوت حق را لبیک گفت.

متن منتشره مرکز امور شورای حل اختلاف کشور به قرار زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«وَمَن یَخرُجْ مِن بَیتِهِ مُهاجِرًا إِلى اللَّهِ و رسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجرُهُ عَلَى اللَّه»
 
رئیس، معاونین ،مدیران و کارکنان مرکز امور شورای حل اختلاف در غم از دست دادن همکار قدیمی خود داغدار شدند.حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اخوان  معاونت برنامه ریزی و آمار از سرزمین منا و در لباس احرام به ملکوت اعلی پرکشید.
 
ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، پیشگاه رهبر داغدارمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) ملت شریف ایران و خانوادههای تمامی جان باختگان فاجعه غمبار منا که منجر به از دست دادن تعداد زیادی از حجاج بیت الله الحرام از جمله هموطنان عزیزمان شد، درگذشت حاج محمد صادق اخوان را به خانواده معزز، همسر و فرزندان گرامیش تسلیت می گوییم.
 
از آستان پرودگار متعال مسئلت می نماییم که روح پاکش در جوار رحمت واسعه پروردگار، متنعم از نعمات الهی گردد و برای بازماندگان و خانواده مکرم اخوان نیز صبر و شکیبایی در این مصیبت بزرگ را طلب می کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار