سردار فضلی در نشست خبری مطرح کرد؛

بازسازی واقعه غدیر در 132 نقطه کشور/ بزرگترین عملیات فرهنگی ایران یک روز پس از عید غدیر

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بزرگترین عملیات فرهنگی ایران اسلامی از فردای عید غدیر، با اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی در سراسر کشور رقم می‌خورد.
کد خبر: ۵۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ - 29September 2015

بازسازی واقعه غدیر در 132 نقطه کشور/ بزرگترین عملیات فرهنگی ایران یک روز پس از عید غدیر

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری که صبح امروز به منظور تشریح برنامه های بسیج برای بازسازی واقعه غدیر برگزار شد، با اشاره به حادثه منا و کشته و مجروح شدن جمع کثیری از حجاج ایرانی و غیرایرانی اظهار داشت: عید امسال ما از قربان تا غدیر و هفته دفاع مقدس بواسطه این فاجعه که علت آن هم بی کفایتی آل سعود بود، به عزا تبدیل شد.

جانشین رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه دولت بی کفایت عربستان درگیر چند صحنه و دفاع از داعش و تکفیری ها در بلاد اسلامی است، این موضوع را یکی از علل عجز و ناکامی آل سعود در حوادث مکه عنوان کرد و افزود: این بار اول نیست که آل سعود چنین حوادثی را بر مومنین و حجاج ایرانی تحمیل می کند.

سردار فضلی با اشاره به برنامه سالیانه بسیج برای تبیین و بازسازی ماجرای غدیر گفت: امیدواریم روزی با سقوط آل سعود در محل واقعی غدیر این واقعه را بازسازی کنیم.

وی ادامه داد: امسال واقعه غدیر در 132 نقطه کشور بازسازی خواهد شد.

جانشین رئیس سازمان بسیج همچنین اظهار داشت: فردای عید غدیر، بزرگترین عملیات فرهنگی ایران اسلامی با اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی در سراسر کشور رقم میخورد.

فضلی تصریح کرد: از 11 مهر یک میلیون و 25 هزار دانش آموز و فرهنگی در قالب اردوی راهیان نور بصورت نمادین از مزار شهید نادر مهدوی به عنوان شهید مقابله مستقیم با امریکا بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار