سردار عبداللهی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد

احتمال دخالت آمریکا در شهادت سردار همدانی/ پیروزی جبهه مقاومت نزدیک است

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی‌ها تحرکات فرماندهان ما را در جبهه مقاومت رصد می‌کنند و لذا به احتمال قوی آن‌ها در شهادت سردار همدانی دست داشته‌اند.
کد خبر: ۵۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ - 13October 2015

احتمال دخالت آمریکا در شهادت سردار همدانی/ پیروزی جبهه مقاومت نزدیک است

سردار علی عبداللهی، معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی معاونت ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به دشمنیهای آمریکا علیه ملت ایران، درخصوص شهادت سردار حسین همدانی اظهار داشت: تردیدی نیست که آمریکاییها در پی ضربه زدن به جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی هستند، و هرجا که بتوانند حتما این کار را خواهند کرد. قطعا آنها تحرکات فرماندهان ما را در جبهه مقاومت رصد میکنند و به همین دلیل من هم احتمال قوی میدهم که آمریکاییها در شهادت سردار همدانی دست داشتهاند.

وی درباره چگونگی گرفتن انتقام خون شهید همدانی گفت: همین حالا نیروها و سربازانی که شهید همدانی در جبهه سوریه، برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و تقویت مقاومت تربیت کرد در حال گرفتن انتقام خون این شهید هستند و در روزهای آینده شاهد پیروزیهای رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت خواهیم بود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه راه شهید همدانی ادامه دارد، افزود: برکت خون این شهید در جبههها حتما تأثیر خود را خواهد گذاشت و انشاءالله پیروزیهایی را در همین روزها برای جبهه مقاومت به همراه خواهد داشت.

سردار عبداللهی «ایستادگی» و «مقاومت» را پیام شهادت سردار همدانی و همه شهدا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دانست و تأکید کرد: رزمندگانی که در مکتب امام(ره) و مقام معظم رهبری درس گرفتهاند به هیچ وجه حاضر نیستند زیر بار ذلت بروند.

وی ادامه داد: رزمندگان ما با تمام وجود در برابر قدرتهای زورگو، استکبار جهانی و وابستههای آنها یعنی گروههای تروریستی و تکفیری ایستادگی خواهند کرد. این مهترین پیام شهادت سردار همدانی و شهدای ماست.

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: شهید همدانی اولین شهید ما نبوده و قطعا آخرین شهید نیز نخواهد بود، و مسیر حقطلبی همچنان ادامه خواهد یافت؛ انشاءالله.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها