امیر پوردستان در مراسم واگذاری دستاوردهای نزاجا مطرح کرد

راه اندازی نهضت قطعه‌سازی در حوزه‌های بالگردی، زرهی و مهمات‌های پرتابی هوشمند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این نیرو در حوزه‌های بالگردی و تجهیزات زرهی، زمینی، چرخدار، شنی‌دار و همچنین مهمات‌های پرتابی و هوشمند وارد عرصه قطعه سازی شده و تاکنون گام های موثری را در این رابطه برداشته است.
کد خبر: ۵۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ - 26September 2015

راه اندازی نهضت قطعه‌سازی در حوزه‌های بالگردی، زرهی و  مهمات‌های پرتابی هوشمند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در مراسم واگذاری دستاوردها و تجهیزات زرهی و ضد زرهی این نیرو به یگانهای عملیاتی، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش با حضور مقتدرانه در مناطق مرزی همواره تحرکات را در سطح منطقه رصد کرده و نسبت به آنها اشراف کامل دارد.

وی با بیان اینکه استراتژی ما در مقابل گروههای تکفیری، انهدام آنها قبل از نزدیک شدن به مرزها است، افزود: به ملت شریف ایران این اطمینان را میدهیم که هیچگاه در برابر دشمن غافلگیر نخواهیم شد؛ زیرا فرزندان شما در نیروهای مسلح دشمن را قبل از رسیدن به مرزها نابود خواهند کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به دستاوردهای این نیرو تصریح کرد: دانشمندان جوان ما از تمامی ظرفیتهای موجود در نیروی زمینی، صنعت دفاعی، جهادخودکفایی و مراکز تحقیقاتی استفاده کرده و امروز به سطحی از توانمندی رسیدهاند که فاصله ایده تا محصول را به کمترین زمان ممکن رساندهاند.

وی با اشاره به تغییر چهره تهدیدات در 14 سال اخیر منطقه، ابراز داشت: بعد از 11 سپتامبر با تهدید جنگهای ناهمتراز و نامتقارن مواجه بودیم، که با توجه به تدابیر مقام معظم رهبری این استراتژی آمریکاییها با شکست مواجه شد.

امیر پوردستان ادامه داد: امروز دشمن با استراتژی جنگهای نیابتی و مذهب علیه مذهب وارد عرصه نبرد شده است؛ لذا ما نیز در همین راستا تهدیدات منطقهای را رصد کرده و متناسب با آن ظرفیت های دفاعی لازم را در حوزه دفاع زمینی، هوایی، دریایی ایجاد میکنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل نهضت قطعهسازی، نیروی زمینی ارتش در حوزههای بالگردی و تجهیزات زرهی، زمینی، چرخدار، شنیدار و همچنین مهماتهای پرتابی و هوشمند وارد عرصه قطعهسازی شده و تاکنون گامهای موثری را در این رابطه برداشته است.

وی در پایان با اشاره به تمهیدات این نیرو جهت مقابله با گروههای تروریستی منطقه گفت: نیروی زمینی ارتش برنامههایی را چون تدوین آئیننامه مقابله با گروههای تروریستی و تکفیری، تشکیل یگانهای واکنش سریع، تشکیل مدرسه تکتیرانداز و استفاده گسترده از پروژه زمین مسلح را در سطح این نیرو ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار