سردار سلامی:

آل سعود حرم امن الهی را به نا امن ترین شهر عالم تبدیل کرده است

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نظام سیاسی کهنه و پوسیده آل سعود فاقد کفایت و بی صلاحیت برای میزبانی از میهمانان خدا است، افزود: این رژیم شهر مکه، یعنی حرم امن الهی را به نا امن ترین شهر عالم تبدیل کرده است.
کد خبر: ۵۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ - 26September 2015

آل سعود حرم امن الهی را به نا امن ترین شهر عالم تبدیل کرده است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در هیأت رزمندگان آبادانی های مقیم تهران با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) اعاده کننده هویت دینی و ملی ما و احیاگر اسلام در عصر حاضر بود، گفت: امام با انقلاب شکوهمندشان توانستند آغاز موفقیت آمیزی را برای مبارزات توقف ناپذیر جهان اسلام علیه استکبار را رقم بزنند.

وی با اشاره به حادثه «منا» افزود: امروز جهان اسلام غم زده است؛ امروز قلب های مسلمانان سرشار از حزن و اندوه است؛ اندوهی که بواسطه بی کفایتی، ناکار آمدی، نداشتن بلوغ یک نظام سیاسی کهنه و پوسیده، رژیم مسئولیت ناپذیر، بی تعهد، فاقد کفایت و بی صلاحیت برای میزبانی از میهمانان خدا است.

سردار سلامی اظهار داشت: رژیمی که شهر مکه یعنی حرم امن الهی را به نا امن ترین شهر عالم تبدیل کرده و در روزی که باید مهمانان خداوند با آرامش برای رمی جمرات، اعمال خویش را انجام دهند بیش از 1300 انسان تازه که به سمت «جمرات» در حرکت هستند، این گونه در خاک و خون می غلتند.

وی ادامه داد: این فاجعه ای بزرگ و شاید تکرار ناپذیر در تاریخ اسلام است البته این جای تعجب ندارد چرا که وقتی رژیم عربستان در یمن جنگ به راه می اندازد و علیه یک ملت بی دفاع شبانه روز هجوم می برد، طبیعی است دیگر انرژی و تمرکزی برای این واقعه و رخداد ندارد و نمی تواند این صحنه بزرگ را مدیریت کند.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: رژیم عربستان ملتی به نام سوریه را آواره کرد، ملتی که عزیز بودند، ذلیلانه در اروپا به دنبال سر پناه هستند و در عراق نیز خاک و خون به پا کردند و در بحرین نیز مسلمانان را می کشد؛ پس این طبیعی است که آنها صلاحیت مدیریت رویداد عظیم حج را ندارد.

وی عنوان کرد: بنابر این نتیجه طبیعی آن این فاجعه هولناک و فراتر از حد طاقت و تصور همه مسلمانان و انسان های عالم است.  

سردار سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما در آبادان آموختیم اگر بایستیم دشمن را می توان متوقف کرد، بیان داشت: شکست حصر آبادان فتح الباب همه پیروزی ها بود به عبارت دیگر شکست حصر آبادان تجلی تحقق فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر شکست حصر آبادان و شکستن یک جهان به هم پیوسته بود.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس به ما یاد داد که چگونه می توان در برابر ائتلاف جهانی جنگید، اضافه کرد: عملیات ثامن الائمه(ع) اولین گامی بود که مسیری سخت اما شیرین و سرشار از پیروزی را برای ما نشان داد و سر انجام به آزادی همه سرزمین های ایران اسلامی منجر شد و همه ملت ایران سربلند شدند و در جهان خبر از ظهور قدرتی بزرگ بنام جمهوری اسلامی ایران آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار