آیت الله اسلامی در گفتگو با دفاع پرس:

مبادا دشمن را دوست خود بدانیم

آیت الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان: مبادا دشمن را دوست خود بدانیم، بخصوص آمریکا که از اسلام عزیز ضربه خورده و درصدد انتقام و استحاله انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ - 23September 2015

مبادا دشمن را دوست خود بدانیم

به گزارس خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، آیت الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان و امام جمعه تاکستان در گفتگویی به مناسبت هفته دفاع مقدس با خبرگزاری دفاع مقدس چنین اظهار داشت:

چطور شد که حضرتعالی در جبههها حضور پیدا کردید و در دفاع مقدس و قرارگاه خاتمالانبیاء ( ص) حضور چشمگیر داشتید؟

آیت الله اسلامی در پاسخ بیان کرد: در سال 1358 از طرف امامجمعه اهواز آیتالله جزایری و حاکم شرع و دادستان خوزستان جهت مناظره و جوابگویی به گروهکها و سران آنها دعوت شدم ، بنده هم جواب مثبت دادم و راهی خوزستان شدم و در خرمشهر مستقر شدم با شهید جهانآرا فرمانده سپاه خرمشهر آشنا شدم و در جریان خلق العرب و ... وارد شدم و بهصورت تنگاتنگ با سپاه و شهید محمد جهانآرا همکاری داشتم ، تشکیل کلاسهای عقاید و مقایسه سیستمهای اقتصادی و اداری و ... فعالیت داشتم و حدود 1200 نفر از دانش آموزان و دانشجویان در این کلاسها شرکت کردند و 14-13 نفر از فضلا و حوزه علمیه قم را به همکاری و اداره این کلاسها دعوت کردم بحمدالله تلاش گسترده داشتم و همچنان ادامه میدادم و درزمینه های مختلف با افرادی مثل شهید جهانآرا همکاری داشتم.

وی در ادامه افزود: تابستان 59 فرارسید خانواده را در اواخر شهریورماه به قم آوردم که در مدارس قم به درسشان ادامه دهند و 31شهریور بود که صدام بعثی جنگ را آغاز کرد، حقیر بلافاصله راهی خوزستان و طبعاً به سپاه خرمشهر وارد شدم درست در روزهایی بود که مردم خرمشهر درگیر جنگ  بودند و حمله روزانه داشتند در جمع رزمندگان در مسجد جامع و مراکز دیگر انجاموظیفه میکردم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان تصریح کرد: شب سقوط خرمشهر بهاتفاق رزمندگان به کوی ذوالفقاری، مسجد ذوالفقاری منتقل شدیم و این حضور ادامه داشت که مرحوم سید حسن طاهری خرمآبادی حکم نمایندگی حضرت امام (ره) در منطقه 8 سپاه ( خوزستان و لرستان به مرکزیت اهواز ) را برای اینجانب صادر کردند و بر اساس این حکم آنچه را که در جلسات فرماندهان سپاه و ارتش میگذشت میبایست به مرکز گزارش میکردم و این انجاموظیفه، چند سال ادامه داشت و بحمدالله در تمام این مدت در سنگرها و قرارگاهها و جبههها با سخنرانی و همکاری و جلسات در خدمت جبههها و در دفاع مقدس بودم .

بهطور طبیعی شاهد بسیاری از مسائل دفاع مقدس بودهاید میشود به برخی از آنان اشارهکنید؟

ایشان در جواب بیان کرد: مجموعهای از اسرار جنگ و تحولات جبههها را از نزدیک لمس کردهام، شاهد خیانتهای بنیصدر و جریان لیبرال بودم و اینکه خفت جبههها بهوسیله خیانت اینان، همچنان گویا جلو چشمانم است و در ادامه باوجود تمام این خیانت ها خداوند متعال چه عظمت و سربلندی نصیب جبههها کرد.

چگونه می شود آن عظمتها و اقتدار دوران جنگ را حفظ کرد ؟

امام جمعه تاکستان در پاسخ فرمود: بدانیم که شیطان دشمن است و بهصورت آشکار هم دشمنی میکند و این شیطان در این سالها در قالب آمریکا و انگلیس و اسرائیل است، مبادا دشمن را دوست خود بدانیم، بخصوص آمریکا که از اسلام عزیز ضربه خورده و درصدد انتقام و استحاله انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه بیان کرد: اگر با ما دشمنی میکنند نه از این باب است که به صلح جهانی خدمت نمایند بلکه در ارکان نظام و مسئولان ما نفوذ کنند، اگر قدمی جلو بیایند قطعاً روزی پیشنهاد خواهند داد که سید حسن نصرالله را تحویل ما دهید.

وی افزود: می گویند سردار سلیمانی را از عراق و سوریه به سربازخانهاش برگردانید و اصولاً شمارا با موشک و صنعت بالستیک چه کار؟ خلاصه آنکه اگر به این مستکبرین رو بدهیم رهایمان نخواهند کرد و تمام افتخارات دفاع مقدس را از ما خواهند گرفت، مبادا غفلت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار