سرلشکر جعفری در دیدار فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب:

سپاه اجازه نمی‌دهد راه نفوذ دشمن هموار شود/ افزایش برد آرمان‌های اسلامی و الگوهای مورد نیاز انقلاب

فرمانده کل سپاه گفت: با همه توان از اصول، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی پاسداری خواهیم کرد و هرگز به مخالفان این راه الهی اجازه نمی‌دهیم که راه نفوذ دشمنان را هموار سازند.
کد خبر: ۵۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ - 16September 2015

سپاه اجازه نمی‌دهد راه نفوذ دشمن هموار شود/ افزایش برد آرمان‌های اسلامی و الگوهای مورد نیاز انقلاب

به گزارش دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دفتر مقام معظم رهبری، سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه، در دیدار فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران با حضرت آیتالله خامنهای رهبر معظم انقلاب طی سخنانی با اشاره به تحقق نصرت الهی در جبهه مقاومت در سراسر منطقه، گفت: با همه توان از اصول، ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی پاسداری خواهیم کرد و هرگز به مخالفان این راه الهی اجازه نمیدهیم که راه نفوذ دشمنان را هموار سازند.

سرلشکر جعفری با اشاره به رویکردهای جدید دشمنان برای نفوذ، خاطرنشان کرد: سپاه برای مقابله با ترفندهای جدید دشمنان به این باور رسیده که باید همزمان با افزایش توان و دقت موشکهایش، به افزایش برد آرمانهای اسلامی و الگوهای مورد نیاز انقلاب نیز توجه کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قاطعانه اعلام میکنیم در هیچ مقطع زمانی، ایران اسلامی از چنین قدرت و توان دفاعی و امنیتی و نیروهای آماده در صحنه های مختلف اجتماعی برخوردار نبوده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها