بازدید سردار دهقان از مناطق دوم و سوم نیروی دریایی ارتش

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شهرستان چابهار از امکانات سطحی و زیرسطحی نداجا در دریای عمان و یگان‌های نیروی دریایی ارتش مستقر در کنارک بازدید کرد.
کد خبر: ۵۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ - 12September 2015

بازدید سردار دهقان از مناطق دوم و سوم نیروی دریایی ارتش

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع کشورمان در بازدید از مناطق دوم و سوم نیروی دریایی ارتش و سواحل کنارک چابهار اظهار داشت: بنا بر شرایط منطقه در گذشته واحدهای نظامی زودتر از سایر ارگان ها و سازمان ها در این منطقه مستقر شده اند و این موضوع باعث شده هماینک نیز نیروی دریایی با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سواحل مکران پیشرو باشد.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: خوشبختانه با استقرار واحدهای تولیدی و اقتصادی و مشارکت بخش خصوصی شاهد توسعه بیش از پیش سواحل مکران خواهیم بود.

وی افزود: اجرایی شدن برنامه های توسعه ای دولت و بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه سواحل مکران از اولویت های کاری دولت تدبیر و امید است.

امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: ایجاد زیرساخت ها و حضور مقتدرانه نیروی دریایی در سواحل مکران نوید دهنده توسعه این سواحل در آینده نزدیک است.

وی افزود: عزیمت صیادان به آبهای دور و امنیت شناورهای کشور در اقیانوس هند نتیجه حضور مقتدرانه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر دفاع در شهرستان چابهار از امکانات سطحی و زیرسطحی دریای عمان و یگان های نیروی دریایی ارتش مستقر در کنارک دیدن کرد.

سردار دهقان همچنین پس از ورود به بندر راهبردی جاسک، از نزدیک در جریان روند پیشرفت کاری طرحها و پروژه های عمرانی در حال احداث و کارهای زیربنایی منطقه ازجمله پروژه ساخت منازل سازمانی کارکنان منطقه و دیگر پروژه های درحال ساخت قرار گرفت و از آنها بازدید به عمل آورد.

منطقه دوم دریایی ولایت در سال 1387 طی ابلاغ منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، در بندر راهبردی جاسک در فاصله 320 کیلومتری بندرعباس استقرار یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها