مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

مراسم استقبال از خانواده روحانی شهید "محمدحسین مختاری" در اراک برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: 19شهریور ماه مراسم استقبال از خانواده شهید روحانی محمد حسین مختاری در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ - 05September 2015

مراسم استقبال از خانواده روحانی شهید

سرهنگ فرهاد شامحمدی مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از خانواده این شهید یزدی اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های انجام شده مقرر شد که در روز پنجشنبه 19 شهریور ماه مراسم استقبال پرشوری از خانواده این شهید والا مقام در یادمان شهدای گمنام اصحاب الشهداء آرامستان اراک برگزار شود.

وی افزود: این مراسم از ساعت 17 بعد از ظهر آغاز خواهد شد و با حضور مسئولان استانی و نیز خانواده های شهداء و ایثارگران و مردم شهید پرور استان مرکزی برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: این شهید در سال 36 در یزد چشم به جهان گشود و در سال 61 در عملیات رمضان مفقودالاثر شد.

سرهنگ شامحمدی با اشاره به مشخصات دیگر این شهید گفت: این شهید، فرزند محمد علی مختاری حسن آبادی است که با عضویت بسیجی در تیپ 18 الغدیر سپاه یزد به جبهه اعزام شد و در سال 84 در اراک بر شانه های مردم ولایت مدار استان مرکزی تشییع و در آرامستان اراک آرام گرفت.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار