مسئول مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

لبیک به ندای رهبر از اهداف اصلی اولین دوره طرح قرانی "رحله"/ عمل به قران، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

مسئول مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) گفت:هدف نهایی ما که لبیک به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ده هزار حافظ قران کریم و زمینه سازی جامعه و مسئولین به سمت عمل کردن به قران ،حفظ قران و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۵۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ - 05September 2015

لبیک به ندای رهبر از اهداف اصلی اولین  دوره طرح قرانی

حجتالاسلام والمسلمین "علیرضا شاهسونی"، مسئول مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیتالاحزان حضرت زهرا(س) در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس  در خصوص برگزاری اولین دوره طرح ملی قرانی "رحله" اظهار داشت:  طرح ملی"رحله"  حفظ شبانه روزی 4 جزء قرآن کریم بین گروه سنی 15تا 23سال  از تاریخ 10 تیر سال 94 آغاز شد و 3 شهریور ماه پایان یافت.

وی ادامه داد: 32 مرکز شبانه روزی حفظ قران در 16 استان کشور راه اندازی شد که حدود 1800 نفر ثبت نام کردند و پس از آزمون ورودی و مصاحبه 1500 نفر موفق به ورود در این  طرح شدند که از این تعداد 1200 نفر تا پایان طرح همراه بوده و موفق به حفظ سه الی چهار جزء قران کریم شده اند.

مسئول مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیتالاحزان حضرت زهرا(س) با بیان این مطلب که حفظ 4 جزء قران کریم، ترتیل، ترجمه و تفسیر  در دوماه تابستان از اهداف این طرح بود تصریح کرد: خدا رو شکر طرح موفقیت آمیز برگزار شد و هدف نهایی ما که لبیک به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ده هزار حافظ قران کریم و زمینه سازی جامعه و مسئولین به سمت عمل کردن به قران ،حفظ قران و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

حجتالاسلام والمسلمین شاهسونی  با اشاره به اینکه تربیت دینی و سبک زندگی قرانی نیز از دیگر اهداف  این طرح بود، گفت: خدا را شکر توانستیم تاثیرات بسیار موثری را بر این نسل جوان چه از لحاظ اخلاقی و چه از لحاظ رفتاری ایجاد کنیم که تمام این موفقیت ها به برکت آیات الهی به دست آمد.

مسئول مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیتالاحزان در پایان گفت و گوی خود با دفاع پرس گفت: این طرح که برای اولین بار و با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه و اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور در سطح گسترده ملی برگزار شد و مراسم اختتامیه ی فردا "یکشنبه 15 شهریور ساعت 8 صبح در مرقد مطهر امام راحل  برگزار می شود. 
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار