حشمتیان به دفاع پرس خبر داد؛

فردا؛ برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران امور ایثارگران و زنان دستگاه‌های اجرایی

معاون سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: نشست هم‌اندیشی‌ای با حضور مدیران امور ایثارگران و زنان از دستگاه‌های اجرایی در محل این سازمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ - 05September 2015

فردا؛ برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران امور ایثارگران و زنان دستگاه‌های اجرایی

"فرشته حشمتیان" معاون هماهنگی امور دستگاهها و استانهای سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به برگزاری سلسله نشستهای هماندیشی این سازمان با نمایندگان تام الاختیار سازمانها و دستگاههای اجرایی اظهار داشت: در راستای این نشستها قرار است فردا ساعت 10 صبح جلسهای در این سازمان برگزار شود. سیاستها، اهداف و برنامههای سازمان زنان دفاع مقدس در این نشست مطرح و درباره نقش و میزان مشارکت ارگانها در تحقق اهداف و پیشبرد برنامهها بحث و تبادل نظر میشود.

وی افزود: در نشست فردا درباره تشکیل شورای هماهنگی زنان شاهد و ایثارگر در هر یک از دستگاهها و همچنین احصاء آمار و اطلاعات درخصوص اقدامات انجام شده و یا در دست اقدام مرتبط با ثبت و نشر خاطرات زنان شاهد و ایثارگر دفاع مقدس بحث میشود.

حشمتیان در ادامه با اشاره به ویژه برنامههای هفته دفاع مقدس بیان کرد: درباره برنامههای پیش رو به ویژه هفته دفاع مقدس، گزارش نمایندگان دستگاههای حاضر در این جلسه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار