حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری در یادواره شهیدان مصطفوی عنوان کرد؛

حفظ انقلاب اسلامی از مصادیق یاری دین خدا است

رئیس مؤسسه سیره شهدا گفت: امروز تک‌تک ما با حفظ انقلاب اسلامی و با حضور در صحنه‌های مختلف که موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود دین خدا را یاری می‌کنیم.
کد خبر: ۵۲۳۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ - 05September 2015

حفظ انقلاب اسلامی از مصادیق یاری دین خدا است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، یادواره شهیدان مصطفوی تهرانی به همت فرهنگسرای پایداری و تشکلهای مردمی با حضور اعضای خانواده این شهیدان در تالار نور مشهد برگزار شد.

در این مراسم یادبود، حجتالاسلاموالمسلمین ماندگاری رئیس مؤسسه سیره شهدا گفت: انبیاء، امامان، علما، شهدا و هر کس اطاعت خدا را بکند پنج دسته بزرگان عالم هستند.

وی افزود: اگر این سنت در کشور پایهگذاری شود که خانوادهها جوانانشان را جمع کنند و از شهدا که بزرگان خانواده هستند برای آنها بگویند تا از این راه از سیره و عملکرد شهدا و ارزشهایی که شهدا جان خود را برای آن فدا کردند درس بگیرند حرکت پسندیده و زیبندهای است.

شهدا راه را به ما نشان دادند

کارشناس مسائل دینی خاطرنشان کرد: شهدا راه را به ما نشان دادند و اگر کسی بعدازاین همه روشنگری راه را اشتباه برود نمکنشناسی کرده است. شهدا میخواهند دست همه را بگیرند و هر کس دست خود را به دست شهدا ندهد ضرر کرده است.

حجتالاسلاموالمسلمین ماندگاری تصریح کرد: خانواده شهیدان مصطفوی سه دستهگل را در راه خدا و برای حفاظت از دین الهی و ارزشهای دینی صدقه دادند و میدانند که در این راه ضرر نکردهاند چراکه به وعده خداوند عمل کرده و در راه تثبیت دین گام برداشتهاند.

وعده خدا حق و وعده شیطان باطل است

رئیس مؤسسه سیره شهدا با اشاره به اینکه شهدا سه پیام به ما دادهاند یادآور شد: پیام اول شهدا بر اساس آیه 22 سوره ابراهیم این است که وعدههای خدا حق است و وعدههای شیطان باطل است. با وعدههای خدا زندگیتان را تنظیم کنید. امام حسین (ع) با وعده خدا به گودال قتلگاه رفتند. شهدا هم با وعده حق جلو گلوله رفتند و جانشان را در راه خدا و برای خدا فدا کردند حیات جاودانه گرفتند. شهدا امامزاده نبودند اما امامزاده شدند.

یاری دین خدا و ارزشهای دین و ولی خدا از مصادق یاری خدا هستند

وی ادامه داد: دومین درس این است که طبق آیه 7 سوره محمد (ص) همه ما نگران عاقبت خودمان هستیم. حتی انبیاء و اولیاء این نگرانی را دارند. اما شهدا به ما میگویند که خداوند یک عاقبتبهخیری تضمینشده به ما وعده داده که شرط آن ایمان و یاری خدا است. اگر میخواهیم ایمان داشته باشیم یاد مرگ کنیم. یاد مرگ انسان را افسرده نمیکند ولی باعث میشود که عمیقتر عمل کنیم. برای یاری خدا هم اگر سه چیز را یاری کنیم مثل این است که خدا را یاری کردیم. دین خدا، ارزشهای دین و ولی خدا. امروز تکتک ما با حفظ انقلاب اسلامی و با حضور درصحنههای مختلف که موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی میشود دین خدا را یاری میکردیم. شهدا جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند ما هم از زبان، آبرو و اموالمان برای یاری دین خدا استفاده کنیم.

هیچ چیز در دنیا بی التماس به دست نمی آید

حجتالاسلاموالمسلمین اظهار داشت: سومین پیامی که شهدا دادند این است که هیچچیزی بدون التماس در دنیا به دست نمیآید. آنها فهمیده بودند که پشتبام شهادت و سعادت بسیار بالاست و از امام زمان (عج) یاری خواستند و امام زمان (عج) هم دست آنها را گرفت و بالا برد. سند این ادعا آیه شریفه 88 سوره مبارکه یوسف است. امروز هم اگر ما میخواهیم به مراتبی از معرفت برسیم باید التماس و توسل داشته باشیم.

در پایان این مراسم از نشریه خانواده آسمانی (ویژه شهدای مصطفوی) رونمایی شد.

لازم به ذکر است شهیدان سید علی و سید محمد و سید علیرضا مصطفوی، هر سه با هم پسر عمو بودند که در دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حجت اله عرفانیان
|
-
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
0
چرا خداوند دین خود را اسلام 12 نامید به ابجد صغیر و کبیر اسلام 144 ضرب 12 امامن 12 اهل 12 واجب 12 اخلاق 12 حم 12 نجاتبخش 12 اسلام 12حق12ساعت 12 ماه های سال 12 اسلام 12 یاران مهدی313 رمز الله 313+72 شهید کربلاء = 385 شیعه385 فلسفه دین الله385 با آل قرآن 385 وحی قرآنی 385 پیامبر فرمود فقط یک فرقه اهل نجات است به ابجد فرقه 385 شیعه385با آل قرآن 385 وحی قرآنی 385 نام شیعه 5 بار در قرآن آمده ولی نام هیچ یک از فرقه های تو در آوردی در قرآن نیامده که نیامده اگر میآمد میپذیرفتم هر سال313 روز و 52 جمعه داریم 313+52=365 روز سال 6+5+3= 14 معصوم خداوند سال را 365 روز قرار داد بخاطر 5 تنو 12 امامو 14 معصوم ضرب این سه عدد هر کدام در خودش جمع سه ضرب میشود 365 روز سال یک معادله دیگر به ابجد اسلام 132+92 محمد +110 علی +5 تن +12 امام +14 معصوم = 365 روز سال هر وهابی یک معادله 365 روز سال آورد من دینش را می پذیرم اگر مرد هستید حق را بپذیرید به ابجدصغیر اسلام 12 حق 12 اسلام 12 نجاتبخش 12 اخلاق 12 اهل 12 اسلام 12 واجب 12 پیامبر فرمود جانشینان من از اهل بیت من و فرزندان حسین میباشند پیامبراعظم صلوات الله علیه فرمود فقط یک فرقه اهل نجات است به ابجد فرقه 385 شیعه 385 اسلام پیامبر 385 فقط دین اسلام 385وحی قرآنی385 با آل قرآن aaaali110.loxblog 385
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار