با عنوان "نگاه نو، ذهن نو، زبان نو برای عملکرد نو"

محفل ادبی داستان نویسی در اداره کل حفظ آثار قم برگزار شد

محفل ادبی داستان نویسی با عنوان "نگاه نو، ذهن نو، زبان نو برای عملکرد نو" به منظور بررسی ادبیات داستانی قم و راهکارها و چالش های پیش رو در محل کتابخانه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ - 05September 2015

محفل ادبی داستان نویسی در اداره کل حفظ آثار قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در محفل ادبی داستان نویسی قم که به همت معاونت ادبیات و هنری اداره کل حفظ آثار، انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان و حوزه هنری استان قم برگزار شد، علی مهر و عباس جعفری مقدم از اساتید داستان نویسی و جمعی از نویسندگان استان قم حضور داشتند.

در این جلسه، با اشاره به متولیان ادبی داستان از قیبل اداره کل ارشاد، حوزه هنری، بسیج هنرمندان، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، اداره کل حفظ آثار، دفتر تبلیغات اسلامی، انجمن قلم حوزه، نهاد کتابخانه های عمومی، انجمن سینمای جوانان قم، معاونت پرورشی آموزش پرورش و دانشگاه ها، موسسه روایت سیره شهدا، موسسه راویان فتح و کانون نویسندگان قم، برخی مشکلات و آسیب ها در حوزه داستان نویسی استان قم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

توجه به رسالت های اسلامی و تشویق نویسندگان، هماهنگی متولیان امر دراجرای برنامه ها و اهتمام نویسندگان در شکل گیری جبهه واحد در داستان، از جمله راهکارهایی بود که در این جلسه پیشنهاد شد.

لازم به ذکر است سلسله محافل ادبی داستان نویسی با حضور اساتید و کارشناسان کشوری و با موضوعات متنوع در زمان بندی اعلام شده برگزار می گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها