تجلیل سرلشکر ایزدی از جانباز "بابارجب"

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا و رئیس هیات امنا هیات رزمندگان غرب و شمالغرب کشور از جانباز "بابا رجب" تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ - 05September 2015

تجلیل سرلشکر ایزدی از جانباز

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار "داود غیاثی راد" معاون ارتباطات معاونت امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا به نمایندگی از سرلشکر "مصطفی ایزدی" معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا ستادکل نیروهای مسلح و رئیس هیات امنا هیات رزمندگان غرب و شمالغرب کشور با جانباز "بابارجب" دیدار و با اهدا لوح سپاسی از وی تجلیل کرد.

در این دیدار بابارجب به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس در منطقه غرب و شمالغرب کشور پرداخت. همچنین سردار غیاثی راد نسبت به بررسی مشکلات این جانباز دوران دفاع مقدس قول پیگیری داد.

جمعی از مسئولین استان خراسان رضوی و نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در استان خراسان رضوی نیز در این دیدار حضور داشتند.

"بابا رجب" جانباز 76 سالهای که در سال 1366 در منطقه "ماووت" عراق پس از برخورد ترکش و در حالی که در نزدیکی سنگر نشسته بود، صورتش به شدت آسیب دید.

بابا رجب و همسرش سالها در انتظار و آرزوی دیدار با رهبر معظم انقلاب بودند و این تنها خواسته خود را بعد از 30 سال صبوری در دیداری که سردار غیاثی راد به نمایندگی از سرلشکر ایزدی معاونت امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با این خانواده داشتند در میان گذاشتند و در روز 12 فروردین بابا رجب بهترین روز زندگیاش را در ایام نوروز 94 تجربه کرد و به آرزویش رسید و با رهبر معظم انقلاب دیدار کرد.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها