با حضور حاج مهدی سلحشور در گرگان برگزار می‌شود

یادواره 13 شهید غواص و خط شکن استان گلستان

یادواره 13 شهید غواص و خط شکن استان گلستان، پنجشنبه 19 شهریورماه در آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان و در جوار یادمان شهدای گمنام دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ - 05September 2015

یادواره 13 شهید غواص و خط شکن استان گلستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، یادمان شهدای گمنام آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان، پنجشنبه 19 شهریورماه میزبان یادواره 13 شهید غواص و خط شکن عملیات کربلای 4 و 5 استان گلستان می باشد.

سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین "حاج مرتضی وافی" و مداحی این مراسم معنوی، "حاج مهدی سلحشور" می باشند و "حاج حسین یکتا" نیز به روایتگری خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است این مراسم به همت سپاه ناحیه گرگان، سازمان تبلیغات اسلامی استان، صدا و سیمای مرکز گلستان، اوقاف و امور خیریه و مجمع هیئات مذهبی استان، برگزار می شود.

خاطر نشان می شود شهدای گمنام و غواص با عنوان کاروان "13 دُردانه ی دست بسته" 15 مردادماه سال جاری وارد استان گلستان شدند و پس از پنج روز استقبال و تشییع باشکوه مردم شهید پرور استان و برگزاری مراسمات معنوی مختلف، بیستم مردادماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، در شهرهای گرگان، نوکنده، گمیشان، انبارالوم، اینچه برون، قرق و نوده خاندوز، به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار