در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

بازخوانی عملیات کربلای 4 در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، بازخوانی عملیات کربلای 4 به مدت هفت شب در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ - 03September 2015

بازخوانی عملیات کربلای 4 در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، سردار مظاهر مجیدی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در ستاد استانی سی و پنجمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان بیان کرد: در ستاد سپاه استان برنامههایی برای این هفته در نظر گرفته شده است که در 9 شهرستان استان450 برنامه توسط نواحی مقاومت برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رژه نیروهای مسلح اولین برنامهای است که در طول هفته دفاع مقدس و با همکاری و همفکری نیروهای مسلح برگزار خواهد شد، گفت: در هر سال یکی از نیروهای مسلح اجرای برنامه رژه را عهدهدار میشود و امسال برگزاری این مراسم به عهده سپاه انصارالحسین (ع) خواهد بود.

سردار مجیدی همچنین با اشاره به نقش رزمندگان استان همدان در عملیات کربلای 4 خاطرنشان کرد: بازخوانی عملیات کربلای 4 برنامهای است که به کمک بنیاد حفظ آثار استان به مدت هفت شب در طول هفته دفاع مقدس در محل باغ موزه دفاع مقدس همدان اجرا میشود.

وی تصریح کرد: در روز اول مهرماه و همزمان با بازگشایی مدارس شاهد نواخته شدن زنگ انقلاب در سطح مدارس استان خواهیم بود و برنامه خاطرهگویی نیز در مراکز آموزشی پیشبینی شده است.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برگزاری همایش پیادهروی  خانوادگی در شهرستانهای تابعه و مرکز استان عنوان کرد: این برنامه در روز جمعه سوم مهرماه بهصورت سراسری انجام میشود.

مجیدی در پایان با بیان اینکه بازگشت 275 شهید غواص حال و هوای خاصی به جامعه بخشید، تصریح کرد: یک برنامه خاص و ویژه برای هفته دفاع مقدس امسال طراحی شده که در باغموزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها