در منزل مادر شهید کاوه؛

شناسنامه جدید شهید محمود کاوه رونمایی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با مادر و خانواده شهید محمود کاوه از شناسنامه جدید این شهید بزرگوار رونمایی کرد.
کد خبر: ۵۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ - 03September 2015

شناسنامه جدید شهید محمود کاوه رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، به مناسبت بیست و نهمین سالروز شهادت سردار رشید اسلام محمود کاوه فرمانده دلاور لشکر ویژه شهدا، استاندار خراسان رضوی و اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

عابدین عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این دیدار ضمن گرامیداشت و یاد و خاطره این شهید والامقام به ارائه گزارشی از فعالیتهای بنیاد خراسان رضوی در سالروز شهادت این شهید حماسهآفرین پرداخت و تصریح کرد: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بهویژه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید محمود کاوه با همکاری دستگاههای مرتبطی ازجمله شهرداری مشهد و صداوسیمای خراسان رضوی بر آن شدیم تا مراسم سالگرد این شهید عزیز به نحو مطلوب برگزار شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ضمن رونمایی از شناسنامه جدید شهید محمود کاوه اظهار داشت: امروز به مناسبت سالگرد شهادت این شهید همیشه جاویدان شناسنامه وی با کمک ثبتاحوال استان خراسان رضوی به چاپ رسید و البته طبق برنامهریزیهای صورت گرفته در بنیاد خراسان رضوی قرار بر این شده است تا دوباره شهدای ما شناسنامهدار شوند؛ چراکه ما معتقد هستیم آنها همیشه زنده و پاینده هستند.

در ادامه این دیدار نیز حجتالاسلام علی نهاوندی مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی با اشاره به اینکه به مناسبت سالگرد شهادت شهید کاوه حرکت خوبی در شبکه خراسان رضوی انجامشده است، اظهار داشت: ویژهبرنامههای صداوسیمای خراسان رضوی به مناسبت سالروز شهادت سردار محمود کاوه از 4 روز پیش آغاز شد؛ که پخش مستند زندگینامه شهید کاوه یکی از این برنامههای ارزنده بود.

وی افزود: پخش پویانمایی 13 قسمتی دلاور و برنامه خاطرهگویی سرداران همرزم شهید کاوه نیز بخشی از اقدامات انجامشده صداوسیمای استان خراسان رضوی در این ایام بوده است؛ که در همین راستا نباید از ظرفیت رسانهای بخش رادیویی این نهاد نیز چشم پوشید؛ چراکه در این بخش با پخش برنامههای متنوعی در رابطه بازندگی این شهید جاویدان به زنده نگهداشتن یاد و خاطره وی کمک کردند.

نهاوندی تصریح کرد: هر چه برای شهدایی نظیر شهید محمود کاوه در رسانه ملی سخن بگوییم کم است؛ چراکه جوانان و نوجوانان ما باید با این نسل ارزنده ارتباط برقرار کنند و بهطورقطع نسل جدید ما باید بدانند که سعادت دنیوی و اخرویشان در پیروی از راه شهدا است.

در پایان این دیدار استاندار خراسان رضوی ضمن قرائت متن شناسنامه جدید شهید کاوه، این اثر ماندگار را به مادر این شهید همیشه زنده تقدیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار