روایت پدر شهید عبدالمجید شعیری از دیدار با سردار کارگر

سرکشی از خانواده شهدا، پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس است/ این دیدار باعث قوت قلب و خوشحالی ما شد

پدر شهید عبدالمجید شعیری با اشاره به دیدار با رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دیدار با سردار کارگر باعث قوت قلب و خوشحالی ما شد و انتظار ما خانواده های شهدا این است که مسئولین، ارزش های دفاع مقدس را فراموش نکنند.
کد خبر: ۵۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ - 05September 2015

سرکشی از خانواده شهدا، پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس است/ این دیدار باعث قوت قلب و خوشحالی ما شد

پدر شهید عبدالمجید شعیری در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس در کرمانشاه، با اشاره به دیدار با سردار کارگر اظهار داشت: دیدار با رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس باعث قوت قلب و خوشحالی ما شد و انتظار ما خانواده های شهدا این است که مسئولین، ارزش های دفاع مقدس و شهدا را فراموش نکنند.

وی افزود: سرکشی و حضور در منزل خانواده های شهدا نشان از قدردانی مسئولین و توجه آنها به راه مقدس این شهدای عزیز دارد و باید همه ملت ایران خصوصا مسئولین و خود خانواده های شهدا، قدر رشادت ها و حماسه های شهدا را بدانیم.

پدر شهید عبدالمجید شعیری در ادامه با اشاره سخنان رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این دیدار، تصریح کرد: حفظ خاطرات پدر و مادر شهدا در این زمان مهم است چون دیگر اندکی از پدر و مادر شهدای عزیز در قید حیات هستند و نیاز جامعه جوان ما به همین خاطرات و راه روش شهدای گرانقدر ما است که اگر خطری کشور را تهدید کند پرشورتر و آگاهانه تر از جوانان نسل پیش از کیان میهن اسلامی دفاع می کنند.

زندگینامه شهید عبدالمجید شعیری

وی در رابطه با فرزند شهیدش گفت: شهید عبدالمجید در سال 50 متولد و در تاریخ 15 خرداد 67 به عضویت تیپ نبی اکرم(ص) درآمد و در گردان رزمی سازماندهی و مشغول خدمت به اسلام شد و در تاریخ 5 مرداد 67 توفیق حضور در عملیات مرصاد و  شهادت در راه خدا را داشت.

پدر شهید عبدالمجید شعیری در پایان از زحمات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در ارتباط به تالیف و چاپ کتاب "قول مردانه" تشکر کرد و خاطرنشان کرد: وظیفه همه این است از دستاوردهای شهدای عزیز تا آخرین قطره خون دفاع کنیم تا مملکت ما به دست صاحب الامر و الزمان (عج) برسد و وجود مبارک ایشان جهان را پر عدل و داد نمایند.

لازم به ذکر است؛ کتاب "قول مردانه" که گذری بر زندگینامه شهید عبدالمجید شعیری است توسط اداره کل حفظ آثا و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمانشاه به تازگی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار