سردار فضلی خبر داد

بازدید یک میلیون و 600 هزار نفر از نمایش بازسازی غدیر خم/ بازسازی واقعه غدیر در 132 نقطه کشور

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سال گذشته یک میلیون و 600 هزار نفر از مردم سراسر کشور نمایش بازسازی غدیر خم را از نزدیک نظاره‌گر بودند.
کد خبر: ۵۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ - 30August 2015

بازدید یک میلیون و 600 هزار نفر از نمایش بازسازی غدیر خم/ بازسازی واقعه غدیر در 132 نقطه کشور

به گزارش سرویس اجتماعی دفاع پرس، سردار "علی فضلی" جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پنجمین همایش بازسازی غدیر خم، بیان داشت: سال 89 در روز عید غدیر خم بازسازی نمایش این واقعه عظیم با حضور علما، مراجع تقلید قم، مسئولان، خانواده معظم شهدا و زائران حرم حضرت معصومه(س)، در قم برگزار شد؛ که همین موضوع باعث تداوم اجرای این نمایش در سالهای بعدی شد.

وی ادامه داد: با تحقیق و پژوهش صورت گرفته و دیدارهایی که مسئولان ستاد بازسازی غدیر خم با مراجع تقلید و علمای قم داشتند، سال 90 شاهد اجرای این نمایش در 70 شهر کشورمان بودیم که با ارتقا سطح کیفی و کمّی این نمایش باعث شد تا امسال تصمیم به اجرای این نمایش در 132 نقطه از کشور بگیریم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: سال گذشته یک میلیون و 600 هزار نفر از مردم در سراسر کشور از نمایش بازسازی واقعه غدیر خم بازدید کردند؛ که امسال با توسعه کمی و کیفی ایجاد شده شاهد بازدید بیشتری از مردم خواهیم بود.

وی اظهار داشت: بازسازی واقعه غدیر خم داوطلبانه و با عشق و علاقه برگزار میشود و بنده بهعنوان یکی از سربازان ولایت این کار را تحسین میکنم و امیدوارم شاهد رشد و گسترش آن در سالهای آینده باشیم.

سردار فضلی تاکید کرد: نقش مردم در بازسازی واقعه غدیر خم باید همانند نقش آنها در روز عاشورا پر رنگ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار