پدر دو شهید مشهدی به دیدار فرزندان دلاورش شتافت

پدر دو شهید والامقام مشهدی پس از سال‌ها تحمل رنج دوری از فرزندان دلاورش به دیار حق شتافت.
کد خبر: ۵۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ - 30August 2015

پدر دو شهید مشهدی به دیدار فرزندان دلاورش شتافت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حاج موسی صفدرینژاد پدر شهیدان عبدالله و غلامرضا در سن 85 سالگی بعد از سالها درد و رنج و دوری از فرزندانش در شامگاه روز شنبه هفتم شهریورماه سال جاری در بیمارستان رضوی مشهد مقدس بر اثر سرطان معده درگذشت و به دیار باقی شتافت.

پیکر این پدر والامقام صبح امروز با حضور آحاد مردم به ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران از مقابل حسینیه پیروان نبوی در خیابان شهید نواب صفوی مشهد مقدس تشییع و پس از طواف در بارگاه ملکوتی و نورباران رضوی در قطعه صالحین بهشت رضای مشهد مقدس آرام گرفت.

لازم به ذکر است شهید عبدالله صفدری نژاد متولد سال 1349 از طریق سپاه به جبهه اعزام و  در یازدهم شهریور 1365 در منطقه حاج عمران بر اثر اصابت موج انفجار به فیض شهادت نائل شد و پیکر مطهر وی در بهشت رضا آرام گرفته است.

برادر این شهید بلندمرتبه غلامرضا صفدری نژاد متولد سال 1346 نیز از طریق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جبهه اعزام و در 21 اسفند 1363 در منطقه جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش به فیض عظیم شهادت نائل شد و پیکر مطهر وی در بهشت رضا مشهد مقدس آرام گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار