برگزاری نشست هم‌اندیشی مسئولان پارک‌موزه دفاع مقدس استان سمنان با دریادار سیاری

نشست هم اندیشی مسئولان پارک‌موزه دفاع مقدس استان سمنان با فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ - 30August 2015

برگزاری نشست هم‌اندیشی مسئولان پارک‌موزه دفاع مقدس استان سمنان با دریادار سیاری

به گزارش خبرگزار دفاع مقدس از سمنان، جلسه هماندیشی مسئولان پارکموزه دفاع مقدس سمنان با امیر دریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش بهمنظور احداث موزه نیروی دریایی و معرفی نقش برجسته ناخدا محمد ابراهیم همتی در پارک موزه استان سمنان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ فریدون پهلوانی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان، ضمن توضیح در خصوص اقدامات انجام گرفته محتوایی و پیشرفت فیزیکی پروژه، نقش شهید محمد ابراهیم همتی را در عملیات مروارید برجسته عنوان کرد و خواستار مشارکت ارتش در معرفی شهید همتی شد.

امیر دریادار سیاری نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت مجموعه، سفر خود به استان سمنان و بازدید از پارک موزه دفاع مقدس را ارزشمند عنوان و تصریح کرد: شهید محمد ابراهیم همتی، فرمانده ناوچه پیکان در عملیات مروارید با حماسهآفرینی و نقش اثرگذار خود در این عملیات برگ زرین دیگری بر افتخارات میهن اسلامی افزود.

فرمانده نداجا با اشاره به انعقاد تفاهمنامه مشترک همکاری بین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان؛ در خصوص احداث ماکت ناوچه پیکان در ابعاد یک به یک قول مساعد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار