مدیر اجتماعی اداره کل کار استان یزد:

۳۷۷ شهید کارگر در یزد شناسایی شده است

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به‌ تکریم خانواده‌های شهدای کارگر در یزد، گفت: ۳۷۷ شهید کارگر در یزد شناسایی شده است.
کد خبر: ۵۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ - 30August 2015

۳۷۷ شهید کارگر در یزد شناسایی شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، سید حسین سالاری صبح روز گذشته در نشست خبری شورای کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان یزد، اظهار داشت: در راستای ریشهکنی بیسوادی، با پیگیری با واحدهای صنعتی، رتبه برتر در زمینه سوادآموزی را توانستیم کسب کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تکریم از خانواده شهدای کارگری، گفت: 377 شهید کارگر در استان یزد شناسایی  و سال گذشته از خانواده شهدا در یزد تجلیل شد.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: در راستای آموزش دوره مهارتهای زندگی، تحکیم خانواده و سلامت روان، 18 دوره با شرکت 588 نفر برگزار شد.

سالاری تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآن ویژه جامعه کارگری و خانوادهها در رشتههای قرائت، ترتیل، صوت، حفظ و اذان که برترینها معرفی شدند و در مراسمی از آنها تجلیل شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ورزشی برای اولین بار افتتاح سیستم اوزون استخر آفتاب انجام شد، گفت: احداث استخر سرپوشیده اردکان با پیشرفت فیزیکی 75 درصد در حال انجام است.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: 17 رشته ورزشی برای کارگران برنامهریزی شده که در سال گذشته بیش از 10 هزار نفر در این 17 رشته از خدمات ورزشی یزد استفاده کردند.

سالاری گفت: اولین بار در سال گذشته المپیاد ورزشی کارگران کشور شروع شد که استان یزد 16 تیم از آقایان و بانوان را با 45 ورزشکار به این مسابقات اعزام کرد و چندرتبه اول تا سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار