دقایقی پیش؛

پیکرهای مطهر 17 شهید وارد کشور شد

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در آیین ورود پیکرهای مطهر 17 شهید دوران دفاع مقدس به کشور با بیان اینکه این شهدا طی مدت 5 ماه تفحص شده‌اند، گفت: در ادامه نیز شاهد بازگشت شهدای مدفون در کردستان عراق خواهیم بود.
کد خبر: ۵۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ - 30August 2015

پیکرهای مطهر 17 شهید وارد کشور شد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پیکرهای مطهر 17 شهید دوران دفاع مقدس که به تازگی در کردستان عراق تفحص شدهاند دقایقی پیش از مرز باشماق مریوان وارد کشور شد.

سردار "سیدمحمد باقرزاده" رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در آیین ورود پیکرهای مطهر شهدا اظهار داشت: این شهدا در تلاش 5 ماهه گروههای تفحص، شناسایی شدند.

وی افزود: این شهدا مربوط به عملیاتهای والفجر 4، 9، 10 و نصر 7 هستند. در ادامه نیز شاهد بازگشت شهدای مدفون در کردستان عراق خواهیم بود.

سردار باقرزاده خطاب به فریبخوردگان تبلیغات آمریکا گفت: آمریکا به دنبال سلطه بر منطقه است و شیعه و سنی برای آنان هیچ فرقی ندارد.

لازم به ذکر است ماشینهای حامل پیکرهای مطهر شهدا در مسیر شهر مریوان است تا پس از استقابل مردم و کاروانهای راهیان نور مراسمی در مسجد جامع مریوان برگزار شود. در این مراسم مهندس زاهدی استاندار کردستان سخنرانی خواهد کرد.

خاطرنشان میسازد پیشمرگان کرد مسلمان، پیکرهای مطهر شهدا را در شهرهای استان کردستان همراهی و تشییع خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها