قاضی عسگر:

زائران حج مراقب فتنه گران باشند

نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: زائران حج با توجه به ترفندهای دنیای استکبار با بصیرت و آگاهی مراقب باشند دامنگیر فتنه های فتنه گران نشوند.
کد خبر: ۵۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ - 29August 2015

زائران حج مراقب فتنه گران باشند

به گزارش سرویس اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام سید"علی قاضی عسگر" نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی  روز شنبه این اظهارات را در جمع خبرنگاران و با توجه به شعار امسال حج مبنی بر حج معنویت، بصیرت و همدلی اسلامی بیان کرد.

وی گفت: موضوع حج مساله ای بسیار مهم است زیرا که مسلمانان جهان در کنار کعبه گرد هم می آیند و وحدت خود را به نمایش می گذارند .زائران حج با توجه به ترفندهای دنیای استکبار با بصیرت و آگاهی مراقب باشند دامنگیر فتنه های فتنه گران نشوند.
 

نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه تاکنون ویزای تمام زائران حج امسال، صادر شده است اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های لازم و برنامه ریزی های صورت گرفته تمام تمهیدات لازم برای برگزاری حجی آرام و مطلوب در دست اجراست.

حجت الاسلام  قاضی عسگر خاطرنشان کرد: حج امسال سرشار از معنویت و با آگاهی و بصیرت است و تمام برنامه های فرهنگی نیز حول محور شعار امسال انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار