میرزایی خبر داد

بازدید بیش از 34 هزار زائر راهیان نور از مناطق عملیاتی پاوه طی سال گذشته

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه پاوه گفت: مردم پاوه طی سال گذشته میزبان 34 هزار و 928 زائر راهیان نور بودند که از سراسر کشور برای بازدید مناطق عملیاتی شهرستان پاوه وارد این شهرستان شدند.
کد خبر: ۵۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ - 29August 2015

بازدید بیش از 34 هزار زائر راهیان نور از مناطق عملیاتی پاوه طی سال گذشته

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، "یاسین میرزایی" مسئول اردویی و راهیان نور سپاه پاوه با اعلام این خبر که سال گذشته بیش از 1700 نفر از مردم پاوه به سرزمینهای نور اعزام شدند، بیان داشت: از این تعداد 470 نفر به صورت عمومی و 1257 نفر در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: از تعداد 1257 نفری که در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند 695 نفر از آنها را خواهران و 562 نفر را برادران تشکیل میدادند.

میرزایی با بیان اینکه یادمانهای قصر شیرین، سرپل ذهاب و مرصاد از جمله یادمانهایی هستند که در این اردوها مورد بازدید زائران شهرستان پاوه قرار گرفتند، افزود: اردوهای راهیان نور عمومی و محلات یک روزه و اردوهای راهیان نور دانش آموزی سه روزه برگزار شد.

مسئول اردویی و راهیان نور شهرستان پاوه گفت: همچنین مردم پاوه طی سال گذشته میزبان 34 هزار و 928 زائر راهیان نور بودند که از سراسر کشور برای بازدید از مناطق عملیاتی شهرستان پاوه وارد این شهرستان شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین بازدید از شهرستان پاوه توسط کاروانهای راهیان نور استان تهران صورت گرفت، اضافه کرد: زائران استانهای خوزستان، سیستان و بلوچستان و همدان از جمله دیگر استانهایی بودند که طی سال گذشته از مناطق عملیاتی شهرستان پاوه بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار