دلنوشته همرزم شهید مدافع حرم "احمد حیاری"؛

احمد! بیا و بگو اشک غربت اهل بیت(ع) را چطور بر گونه هایت سرازیر نمودی؟

"احمد عزیز چقدر لباس سبزت به قامتت می آید، برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم چند بار به سمت و سوی حرم رفتی، ضریحش را چگونه در آغوش گرفتی و اشک غربت حسین(ع) را چطور بر گونه هایت سرازیر نمودی؟"
کد خبر: ۵۱۹۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ - 28August 2015

احمد! بیا و بگو اشک غربت اهل بیت(ع) را چطور بر گونه هایت سرازیر نمودی؟

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، همرزم شهید "احمد حیاری" مدافع حرم حضرت زینب(س) به مناسبت شهادت احمد، دلنوشته ای خطاب به وی منتشر کرد که متن آن را در ادامه می خوانید:

احمد! آن هنگام که لباس سبز سپاه بر تن کردی تصور شهادتت را در کدامین قطعه از بلاد شام به تصویر می کشیدی و شاید سرزمینت را، اما بخت و اقبالت تو را در جوار بانوی کربلا بی بی زینب(س)، کشاند.

لقب مدافع حرم گرفتی و مدتی است شوش شهر شهیدان گمنام بوی عطر شهادت را به مشام ندارد.

احمد عزیز چقدر لباس سبزت به قامتت می آید، برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم چند بار به سمت و سوی حرم رفتی، ضریحش را چگونه در آغوش گرفتی و اشک غربت حسین(ع) را چطور بر گونه هایت سرازیر نمودی؟

احمد! لاذقیه مرا بیاد جبهه های وطنم می برد. آنگونه که هر روز شهیدی بود و خبری، احمد جان چقدر دلم برایت تنگ می شود، احمد به من رخ بنما و نفسی تازه کن، رنگ و رویت به خونت آغشته و نفس گرمت در کنار حرم بی بی بند آمد.

احمد حرف و سخنم نمی آید و چشمانم خشک، احمد گردان امام حسین(ع)، سپاه شوش، پاسداران، بسیجیان و مردم شهرت چشم به نسیم معطرت که از جوار زینب(س) می آید دوخته اند.

احمد جان زود بیا و بگو چگونه در دیار غربت همچون مولایت حسین(ع) به شهادت رسیدی، احمد زود برگرد... احمد داداش عزیزم شهادتت مبارک.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نگار
|
-
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
احمد، برادرم چقدر جوان بودی. دلاور دیار خاک پاک شوش، شهر امتحان پس داده از جنگ تحمیلی، شنیده بودم خوزستانی ها ، اهوازی ها، دزفولی ها، شوشی ها در خاک شام چقدر غیرتمندانه می جنگند و چه رعبی در دل دشمن کافر می اندازند. احمد برادرم شهادتت مبارک اما بیا و به عزیزانت دلداری بده که جای خالی تو سخت رنج آور است .
نظر شما
پربیننده ها