سردار فدوی در جمع خبرنگاران خبر داد

برگزاری دو رزمایش گسترده سپاه تا پایان امسال/ عملیاتی شدن شناور 80 ناتی تا پایان برنامه پنجم توسعه

فرمانده نیروی دریایی سپاه از برگزاری دو رزمایش گسترده توسط سپاه تا پایان امسال و همچنین امکان اجرای رزمایش مشترک با ارتش خبر داد.
کد خبر: ۵۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ - 26August 2015

برگزاری دو رزمایش گسترده سپاه تا پایان امسال/ عملیاتی شدن شناور 80 ناتی تا پایان برنامه پنجم توسعه

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، صبح امروز در حاشیه افتتاحیه دوره خط امام(ره) مسئولین سیاسی بسیج دانشجویی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو رزمایش بزرگ اختصاصی سپاه تا پایان امسال برگزار میشود و امکان دارد با ارتش هم رزمایشی داشته باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه با اشاره به تلاشهای این نیرو در عرصه ساخت شناورهای تندرو عنوان کرد: شناور با سرعت 80 نات تا پایان برنامه پنج ساله پنجم عملیاتی میشود و یک فروند شناور با سرعت 110 نات نیز تست شده است؛ ولی این شناور امکان نصب سلاح را ندارد.

سردار فدوی در پاسخ به سؤال دفاع پرس مبنی بر تمرین ارتش آمریکا برای مقابله با قایقهای تندرو سپاه گفت: آمریکاییها بر روی سه موضوع قایقهای تندرو، مینهای دریایی و موشکهای سپاه برنامهریزی دارند؛ چراکه اینها را برای خود تهدید میدانند؛ به همین دلیل تمام تمرینها و رزمایشهای خود را بر مبنای این تهدیدات انجام میدهند؛ که البته راه به جایی نمیبرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها