حجت‌الاسلام علی سعیدی:

درگیر یک جنگ فراگیر هستیم/ روابط عمومی سپاه پاسداران تنها مرجع اعلام مواضع سپاه است

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سپاه در معرض قوی‌ترین هجمه‌های روانی و رسانه‌ای دشمنان قرار گرفته است، گفت: در این عرصه می‌بایست با برنامه‌ریزی مدون و عمل جهادی بکوشیم تا بخشی از تبلیغات سوء دشمنان را مرتفع سازیم.
کد خبر: ۵۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ - 26August 2015

درگیر یک جنگ فراگیر هستیم/ روابط عمومی سپاه پاسداران تنها مرجع اعلام مواضع سپاه است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، در نخستین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی گروههای تلویزیونی سپاه در استانها با بیان اینکه دوران قبل از ظهور عصر غلبه جنگ نرم بر جنگ سخت است، گفت: در این شرایط می بایست منتظر طوفانهای نرمافزاری در عرصهی تسخیر اندیشه جهانیان و بهویژه در جغرافیای جهان اسلام باشیم.

وی افزود: توسعه، گسترش و فراگیری سیستمهای فنآوری و نرمافزاری امروز تأثیر بسیار مهمی را در عرصههای مختلف زندگی بشر دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه در مقطع کنونی سپاه در معرض قویترین هجمههای روانی و رسانهای دشمنان قرار گرفته است، اظهار داشت: در این عرصه میبایست با برنامهریزی مدون و عمل جهادی بکوشیم تا بخشی از تبلیغات سوء دشمنان را مرتفع سازیم.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که با یک جنگ فراگیر و سراسری مواجهیم ساخت برنامههای کیفی با محتوای مطلوب و غنی میتواند گام مهمی در راستای ایجاد روشنگری و برطرف ساختن شبهات و هجمههای دشمنان علیه انقلاب، نظام و سپاه باشد.

حجتالاسلام سعیدی با تأکید بر مرجعیت روابط عمومی کل سپاه در جامعه رسانهای کشور و ایفای نقش سخنگویی این نهاد مقدس گفت: مسئولیت اعلام مواضع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با روابط عمومی کل سپاه است و هرگونه انتشار اخبار و مواضع از مسیرهای دیگر تنها اظهارنظر شخصی است.

نخستین «جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی گروههای تلویزیونی سپاه در استانها» در خجسته سالروز میلاد هشتمین اختر آسمان ولایت، امام رضا(ع) با حضور سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه، جمعی از معاونین، مدیران و مسئولان روابط عمومی نیروها، سپاههای استانی و ردههای همطراز و نیز مسئولین گروههای تلویزیونی سپاه در مراکز استانها در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها