آیت الله سید احمد خاتمی:

عملیات دستگیری ریگی بدون حضور نیروی هوایی ارتش غیر ممکن بود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروی هوایی ارتش مایه افتخار، اطمینان، آرامش و مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است، و بی‌تردید عملیات دستگیری ریگی بدون حضور این نیرو غیر ممکن بود.
کد خبر: ۵۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ - 24August 2015

عملیات دستگیری ریگی بدون حضور نیروی هوایی ارتش غیر ممکن بود

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی نهاجا، آیتالله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در مراسمی که به مناسبت دهه کرامت و بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) با حضور فرماندهان، مسئولین و کارکنان پایگاه شهید دوران در مسجد صاحبالزمان(عج) این یگان برگزار شد، با اشاره به حماسهآفرینیهای نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش ما نماد قدرت، حکومت دینی و مصداق آیه "لقد ارسلنا رسلنا بالبینات و انزلنا معهم الکتاب و المیزان لیقوم الناس بالقسط و انزلنا حدید فیه بأس شدید" است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه خدمت در نیروهای مسلح افزود:  تحکیم حکومت دینی مرهون  اقتدار، تلاش و خدمت نیروهای مسلح،  بهویژه نیروی هوایی ارتش است.

امام جمعه موقت تهران نیروی هوایی را مظهر اقتدار کشور دانست و اظهار داشت: امروز اگر بگوییم ارتشی که نیروی هوایی ندارد ارتش نیست، سخنی به گزاف نگفتهایم، چراکه اصل اقتدار ارتش بهوجود نیروی هوایی است.

وی با اشاره به عملیات 140 فروندی (کمان99) افزود: همانطور که در اولین روزهای دفاع مقدس، نیروی هوایی با اعزام بیش از یکصد هواپیما بر فراز آسمان بغداد ترس و رعب بر اندام صدام و ارتش بعث انداخت، امروز نیز نیروی هوایی نقش اساسی در حفظ امنیت کشور دارد، که ازجمله میتوان به دستگیری ریگی شرور اشاره کرد؛ که این امر بدون حضور نیروی هوایی ارتش غیر ممکن بود.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان در ادامه با اشاره به جنایات داعش تصریح کرد: داعش تا این لحظه جرئت تهدید کشور ما را نداشته؛ چراکه به اقتدار نیروهای مسلح، ارتش و نیروی هوایی ما واقف است.

وی امنیت و آرامش نظام و جامعه دینی را عبادت بزرگ  دانست و گفت: در سایه این امنیت، کشور به توسعه در همه زمینه ها خواهد رسید، و این امنیت مرهون وجود و اقتدار نیروهاتی مسلح است.

آیتالله خاتمی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد نفاق و استحاله ملت عزیز ایران بوده، و خوابهای بدی برای کشور دیده است؛ ولی شما با خدا باشید و برای خدا هزینه کنید؛ که در اینصورت دشمنان و حیلههای آنان به شما ضربهای نخواهند زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار